خبر

مشخصات شیائومی CIVI S بار دیگر به گوش می رسد، ممکن است به زودی معرفی شود

0

طبق گزارش ها، شیائومی CIVI S در حال ساخت است. این نسل دوم مدلی خواهد بود که جایگزین شیائومی CIVI با محوریت زنانه سال گذشته خواهد شد که به طور انحصاری در چین در دسترس بود. ماه گذشته، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی مشخصات کلیدی شیائومی CIVI S را فاش کرد. این فاش هیچ اطلاعاتی در مورد رم، فضای ذخیره‌سازی یا ظرفیت باتری گوشی هوشمند فاش نکرد. اطلاعات دیگری از چین برگه مشخصات گوشی هوشمند را با برخی اطلاعات اضافی که قبلاً ناشناخته بود به اشتراک گذاشته است.

مشخصات شیائومی CIVI S (شایعه)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی CIVI S دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با لبه خمیده است که وضوح +FHD را ارائه می دهد. از فناوری LTPO استفاده می کند و تا نرخ رفرش 120 هرتز را پشتیبانی می کند. انتظار می‌رود که روی سیستم‌عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 اجرا شود.

سوراخ صفحه نمایش شیائومی CIVI S دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی IMX616 است. پوسته پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی GW3 سامسونگ با پشتیبانی از OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی B&W خواهد بود.

 

شیائومی سیوی

چیپست Snapdragon 778G Plus احتمالاً شیائومی CIVI S را تامین می کند. ممکن است با 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این دستگاه ممکن است یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد. با این حال، قبلاً گزارش شده بود که ممکن است از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی کند. طبق نشت قبلی، احتمالاً حداقل در دو رنگ مانند سفید و صورتی می آید. مشخصات فوق حاکی از آن است که Xiaomi CIVI یک ارتقاء تدریجی نسبت به مدل قبلی خود خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که برخی از مشخصات ذکر شده در بالا دقیق نباشد.

Walkie-Talkie 3 از برد اینترکام تا 5000 کیلومتر پشتیبانی می کند

مقاله قبلی

مینی فلاسک شیائومی در چین رونمایی شد، دارای ساختار فولاد ضد زنگ درجه 316 و موارد دیگر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *