خبر

گوشی های شیائومی در اندونزی رسماً تابع هشدار اولیه زلزله را دریافت می کنند

0

شیائومی از طریق مجموعه ای از عملکردها در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های خود تمرکز خود را بر نجات جان انسان ها افزایش داده است. غول فناوری چین به همکاری با موسسات پیشگیری و کاهش بلایا در توسعه سیستم‌های هشدار اولیه که می‌تواند به میلیون‌ها نفر از اندونزیایی‌ها کمک کند تا به اندازه کافی به تهدیدات زلزله واکنش نشان دهند، ادامه می‌دهد. بنابراین شیائومی از راه اندازی ویژگی هشدار زودهنگام زلزله (EEW) برای مشتریان خود در اندونزی خبر داده است. ویژگی EEW در حال حاضر یک نسخه آزمایشی است.

ویژگی EEW، هنگامی که روشن می شود، اعلان های مفیدی را در مورد فعالیت لرزه ای که می تواند منجر به زمین لرزه در اندونزی شود، ارائه می دهد. شدت لرزه و محل وقوع زلزله بلافاصله به کاربران گوشی های هوشمند شیائومی در اندونزی کمک می کند تا تصمیم آگاهانه ای برای دور شدن و اجتناب از چنین مناطقی بگیرند. طبق گفته شیائومی، EEW قبل از رسیدن امواج ثانویه، زمان هشدار مختصری را ارائه می دهد. محاسبات آن بر اساس امواج الکتریکی است که بسیار سریعتر از امواج ثانویه است. ویژگی EEW در گوشی هوشمند شیائومی با سیستم هشدار اولیه موسسه نظارت بر زلزله ارتباط دارد. سپس اطلاعات هماهنگ شده از آژانس نظارت بر زلزله به عنوان اعلان به گوشی های هوشمند فعال شیائومی داده می شود. برای اثربخشی بیشتر، اولویت با مناطقی است که زلزله در آن رخ می دهد.

اعلان ها اطلاعات مهمی در مورد زلزله از جمله زمان مورد انتظار رسیدن و بزرگی آن را نشان می دهد. هنگامی که اخطار اولیه رخ می دهد تلفن زنگ هشداری را به صدا در می آورد و شیائومی می گوید کاربران باید خود را با این زنگ آشنا کنند. شیائومی همچنین منتظر بازخورد کاربرانی است که از ویژگی EEW در گوشی‌های هوشمند شیائومی سازگار خود در اندونزی استفاده می‌کنند.

شیائومی رطوبت گیر دو منظوره MIJIA Smart 22L را معرفی کرد

مقاله قبلی

3 ویژگی مهم در کنترل سنتر MIUI 13

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *