خبر

شیائومی رطوبت گیر دو منظوره MIJIA Smart 22L را معرفی کرد

0

در چند روز گذشته، شیائومی مجموعه‌ای از دستگاه‌های خانگی هوشمند را به بازار خانگی خود در چین عرضه کرد.

بخوانید: شیائومی چند محصول جدید معرفی کرد

جدیدترین دستگاهی که رونمایی شده است، رطوبت گیر هوشمند Mijia است که قادر است روزانه تا 22 لیتر آب موجود در هوای خانه را از بین ببرد. رطوبت گیر هوشمند Mijia همچنین دارای چندین حالت است که به آن اجازه می دهد لباس های پخش شده در اتاق را به سرعت خشک کرده و خواب را بهبود بخشد.

رطوبت گیر هوشمند Mijia در چین رونمایی شده است و دارای برچسب قیمتی 1299 یوان (204 دلار) است اما متعاقباً این قیمت به 1499 یوان (235 دلار) افزایش خواهد یافت. رطوبت گیر هوشمند دارای مخزن آب 4.5 لیتری است یا می توان آن را مستقیماً به یک تخلیه خارجی برای استفاده طولانی تر متصل کرد. این دستگاه به دلیل داشتن کانال های هوای عمودی و موتور اینورتر DC کارآمد با کمترین صدا کار می کند. این دستگاه تا 8 ساعت رطوبت زدایی را در اتاق ارائه می دهد و با پر شدن مخزن آب دستگاه به طور خودکار متوقف می شود.

 

رطوبت گیر هوشمند MIJIA 22L

 

رطوبت گیر هوشمند Mijia را می توان به لطف چرخ های موجود در پایه خود جابه جا کرد. قطر آن 11.8 اینچ و ارتفاع آن 26 اینچ است. سنسورهای داخلی آن می توانند سطوح رطوبت را در یک اتاق تعیین کنند و به طور خودکار کیفیت هوا را مطابق با حالت از پیش تعیین شده بهبود بخشند.

 

 

اپلیکیشن Mijia یا فرمان های صوتی Xiao Ai لایه های دیگری هستند که از طریق آنها می توان دستگاه را کنترل کرد. مانند بسیاری از جدیدترین محصولات شیائومی، جزئیات در دسترس بودن جهانی هنوز در دسترس نیست. رطوبت گیر هوشمند Mijia در حال حاضر برای پیش خرید در چین با قیمت 1299 یوان (204 دلار) در دسترس است.

نسخه‌های Redmi 10 5G، Redmi Note 11 Pro+ و Note 11S 5G در سطح جهانی عرضه شدند

مقاله قبلی

گوشی های شیائومی در اندونزی رسماً تابع هشدار اولیه زلزله را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *