خبر

شیائومی 12 لایت در Geekbench با تراشه اسنپدراگون 778G مشاهده شد

0

چند ماه پیش، شیائومی پرچمدار سری 12 شیائومی را در بازار چین عرضه کرد. اکنون انتظار می‌رود که این شرکت یک نسخه اولترا و یک نسخه لایت از گوشی‌های با نام‌های Xiaomi 12 Ultra و Xiaomi 12 Lite را ارائه کند. مورد دوم اکنون در سایت صدور گواهی Geekbench ظاهر شده است و جزئیات کلیدی خود را ارائه می دهد.

شیائومی 12 لایت دارای شماره مدل 2203129G در پورتال Geekbench 5 است. این گوشی در بخش تک هسته ای 788 امتیاز و در بخش چند هسته ای 2864 امتیاز دارد. این گوشی دارای یک SoC هشت هسته ای با کد Taoyao است و فرکانس پایه آن 1.80 گیگاهرتز است. حداکثر فرکانس این گوشی 2.40 گیگاهرتز است.

 

 

این چیپست دارای گرافیک Adreno 642L است که نشان می دهد Snapdragon 778G SoC است. این گوشی با 8 گیگابایت رم جفت شده است و روی سیستم عامل اندروید 12 بوت می شود. انتظار می رود این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 13 در بالای آن باشد.

جدا از این، اخیراً مشخصات شیائومی 12 لایت به بیرون درز کرده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED خمیده با وضوح Full-HD+ باشد. شایعه شده است که این دستگاه دارای نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از Always-On-Display است. این دستگاه احتمالا با یک سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی برخی از مشخصات شیائومی CIVI انحصاری چین را به عاریت گرفته است. انتظار می رود این گوشی به زودی در بازارهای منتخب عرضه شود. بر اساس اطلاعات فاش شده اخیر، این گوشی در مناطق اروپایی و آسیایی عرضه خواهد شد.

شیائومی نسخه کریستالی یخچال MIJIA 630L را با پنل شیشه ای شفاف عرضه کرد

مقاله قبلی

شیائومی بوک S 12.4 اینچی در Geekbench و گواهی بلوتوث SIG ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *