خبر

شیائومی نسخه کریستالی یخچال MIJIA 630L را با پنل شیشه ای شفاف عرضه کرد

0

شیائومی یک یخچال و فریزر جدید با برند MIJIA عرضه کرده است. نسخه کریستالی یخچال MIJIA 630L دارای ظرفیت بزرگ 630 لیتری متشکل از شش کشو است که امکان ذخیره مستقل اقلام را فراهم می کند. این یخچال اکنون با قیمت 3499 یوان (549 دلار) پیش فروش شده است و قیمت نهایی آن 4299 یوان (~ 675 دلار) خواهد بود.

شاید دیدنی ترین ویژگی موجود در نسخه کریستال یخ یخچال MIJIA 630L استفاده از مواد پنل شیشه ای برای بدنه باشد که ظاهری شفاف مانند کریستال های یخ به آن می دهد. نسخه جدید دارای روکش خاکستری Morandi است که به آن بافتی آرام و لطیفی می دهد که می تواند در انواع سبک های خانگی مناسب باشد.

 

 

سطح یخچال با شیشه کریستال یخ شفاف پوشانده شده است که از دور بدون درز به نظر می رسد. وقتی از فاصله نزدیک به آن نگاه کنید، بافت شفافی دارد، بافتی شفاف و فضایی آرام. مهمتر از همه، مواد شیشه ای آسان برای تمیز کردن، ضد خش، ضد بخار، آسان برای مراقبت و با دوام است.

یخچال MIJIA 630L از طراحی دو درب استفاده می کند که سمت چپ دارای یک اتاق فریزر 223 لیتری است در حالی که سمت راست دارای یک اتاق یخچال 407 لیتری است که به صورت علمی برنامه ریزی شده است. در مجموع 20 محفظه فضای ذخیره سازی خوب و در مجموع 6 کشو مستقل برای اتاق فریزر و اتاق یخچال وجود دارد.

 

 

یخچال جدید از کمپرسور اینورتر Embraco با کیفیت بالا استفاده می کند و دارای 10 سال ضمانت است. فناوری کاهش نویز پوسته فعلی Eddy تجربه کم نویز 36 دسی بل را به ارمغان می آورد. همچنین بهره وری انرژی درجه یک را ارائه می دهد، حداقل 0.95 کیلووات ساعت در روز.

 

 

علاوه بر این، یخچال یک چرخه خنک کننده هوای 360 درجه را اتخاذ می کند که سریع تر و یکنواخت تر از یخچال های معمولی خنک کننده مستقیم است و باعث می شود به هیچ وجه یخ نزند. یک ماژول بو زدایی و ماژول استریلیزاسیون UV نیز برای تجزیه موثر بوها و استریل کردن محفظه برای مدت طولانی نصب شده است.

برخی از بهترین ویژگی های Redmi 10C

مقاله قبلی

شیائومی 12 لایت در Geekbench با تراشه اسنپدراگون 778G مشاهده شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *