خبر

شیائومی بوک S 12.4 اینچی در Geekbench و گواهی بلوتوث SIG ظاهر شد

0

چند روز پیش، یک منبع آگاه فاش کرد که شیائومی در حال کار بر روی یک نوت بوک جمع و جور با نام Xiaomi Book S 12.4 است و آزمایش داخلی آن در کشورهای آسیایی انجام شده است. اکنون، نوت بوک Book S 12.4 از سایت های Geekbench و Bluetooth SIG عبور کرده و جزئیات کلیدی را فاش می کند.

Xiaomi Book S 12.4 در گواهی Geekbench با امتیازهای چشمگیر ظاهر شده است. این دستگاه دارای 758 امتیاز در بخش تک هسته ای و 3014 امتیاز در بخش چند هسته ای است. این چیپست Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 2 با فرکانس پایه 3.00 گیگاهرتز قدرت می گیرد. این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت رم است و بر روی آخرین سیستم عامل ویندوز 11 Home 64 بیتی اجرا می شود.

 

شیائومی بوک اس 12.4

 

گواهی بلوتوث SIG تأیید می کند که نوت بوک از بلوتوث نسخه 1 پشتیبانی می کند. به جز این، جزئیات دیگری برای بحث وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که این لپ‌تاپ قبلاً دو مورد از این آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته است، می‌توان انتظار لو رفتن و گواهی‌های بیشتر را در روزهای آینده داشت.

شیائومی هنوز به طور رسمی جزئیاتی از نوت بوک را فاش نکرده است، اما ممکن است به زودی با یک اعلامیه تغییر کند.

به غیر از این، این برند اخیراً Redmi Book Pro 15 را در بازار چین عرضه کرده است. این پردازنده با آخرین نسل دوازدهم اینتل Core i5، i7 و پردازنده گرافیکی NVIDIA RTA 2050 عرضه می شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15 اینچی 3.2k و نرخ رفرش 90 هرتز است. این لپ‌تاپ از شارژ سریع 130 واتی پشتیبانی می‌کند که ادعا می‌شود در عرض یک ساعت لپ‌تاپ را از 0 تا 100 درصد شارژ می‌کند.

شیائومی 12 لایت در Geekbench با تراشه اسنپدراگون 778G مشاهده شد

مقاله قبلی

شیائومی چند محصول جدید معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *