خبر

قیمت Redmi Watch 2 Lite قبل از عرضه در هند فاش شد

0

در اوایل این هفته، اخبار شیائومی اعلام کرد که Redmi Watch 2 Lite در تاریخ 9 مارس 2022 در هند عرضه خواهد شد. این برند قبلاً این مدل را در دسامبر در اروپا عرضه کرده بود که با قیمت 69.99 یورو به فروش می رسد. اکنون، قبل از عرضه در هند، محدوده قیمت این پوشیدنی هوشمند فاش شده است.

بر اساس گزارش MySmartPrice، یوگش برار، مشاور اطلاعاتی اعلام کرده است که این ساعت هوشمند در هند قیمت گزافی خواهد داشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده، Redmi Watch 2 Lite با قیمتی بین 5000- 6000 روپیه در هند رونمایی خواهد شد.

مشخصات و ویژگی ها

از آنجایی که این ساعت هوشمند در حال حاضر در بازارهای دیگر موجود است، ما از قبل تمام جزئیات مربوط به مشخصات آن را می دانیم. Redmi Watch 2 Lite دارای صفحه نمایش رنگی لمسی 1.55 اینچی با وضوح 360 در 320 پیکسل با پشتیبانی از بیش از 100 صفحه ساعت است. در کنار آن دکمه ای برای پیمایش و دسترسی به منو دارد.

 

 

مشابه بیشتر ساعت‌های هوشمند مدرن، حسگرهای بیومتریک مانند پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و غیره را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بیش از 100 حالت ورزشی را نیز ارائه می دهد و پوشیدنی ها با GPS همراه با پشتیبانی از Galileo، GLONASS و BDS نیز ارائه می شوند. برای مقاومت در برابر آب نیز دارای رتبه 5ATM است. شیائومی حتی ردمی واچ 2 لایت را با سیستم عامل اختصاصی خود که 100 صفحه ساعت را ارائه می کرد، راه اندازی کرد.

این گجت پوشیدنی از یک بسته باتری 262 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که ادعا می کند می تواند 10 روز عمر باتری داشته باشد. سایر ویژگی ها عبارتند از: کنترل موسیقی، آب و هوا، اعلان پیام، DND، هشدار تماس، زنگ هشدار، پیدا کردن گوشی من و تایمر. ساعت جدید Redmi در رنگ‌های عاج، مشکی و آبی عرضه می‌شود. همچنین، شش گزینه بند وجود دارد – عاج، مشکی، آبی، صورتی، زیتونی، قهوه ای.

اولین در اطلاعاتی Mi Band 7 نمایشگر بزرگتر، AOD، GPS داخلی و موارد دیگر را نشان می دهد

مقاله قبلی

شیائومی در حال توسعه فناوری نمایشگر چرخان برای نوارهای تناسب اندام است – حق اختراع نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *