خبر

اولین در اطلاعاتی Mi Band 7 نمایشگر بزرگتر، AOD، GPS داخلی و موارد دیگر را نشان می دهد

0

Mi Bands شیائومی یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین ردیاب های تناسب اندام در بسیاری از بازارها است. در حال حاضر، این شرکت در حال حاضر بند هوشمند Mi 6 شیائومی را که تقریبا یک سال پیش عرضه شد، ارائه می‌کند. با این حال، ردیاب نسل بعدی ممکن است در افق باشد زیرا نشت ها شروع شده اند.

طبق گزارش جدید XDAdevelopers، اولین ویژگی‌های ردیاب تناسب اندام آینده با نام Mi Band 7 از طریق کد موجود در برنامه‌های خود شیائومی کشف شده است.

این کدها نشان می دهد که Mi Smart Band 7 با نام رمز “L66” و شماره مدل M2129B1 و M2130B1 خواهد بود. این صفحه نمایش دارای وضوح 192 x 490p با پشتیبانی از Always On Display برای چند صفحه ساعت و مجموعه ای از حالت های تمرینی، از ایروبیک تا زومبا است. این فاش همچنین نشان می‌دهد که Mi Band 7 می‌تواند دارای پشتیبانی داخلی GPS باشد، با این حال، گنجاندن این ویژگی همچنان مشکوک است.

این کد همچنین نشان می دهد که Mi Band 7 دارای یک ویژگی هشدار هوشمند است که به طور خودکار شما را از خواب سبک 30 دقیقه قبل از زنگ از پیش تعریف شده بیدار می کند. و آخرین اما نه کم اهمیت ترین، ردیاب تناسب اندام با حالت ذخیره انرژی برای بهبود عمر باتری ارائه می شود.

در حال حاضر، هیچ خبری از شیائومی در مورد نسل بعدی Mi Band وجود ندارد، با این حال، با توجه به اینکه این شرکت Mi Smart Band 6 را در پایان مارس سال گذشته معرفی کرد، مطمئناً در روزهای آینده بیشتر در مورد آن خواهیم شنید. پس با ما همراه باشید

نسخه جهانی Redmi Note 11 Pro+ 5G در کنسول Google Play ظاهر شد

مقاله قبلی

قیمت Redmi Watch 2 Lite قبل از عرضه در هند فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *