خبر

شیائومی به زودی نسخه 5G Redmi Note 11S را عرضه خواهد کرد

0

سری Redmi Note 11 اواخر ماه گذشته در بازار جهانی عرضه شد. متشکل از نوت 11، نوت 11 اس، نوت 11 پرو و ​​نوت 11 پرو 5G، تنها مدل 5G خط چهار مدل، نوت 11 پرو 5G بود – و گوشی های 4G به طور فزاینده ای محبوبیت کمتری پیدا می کنند. بنابراین به نظر می‌رسد که شیائومی اکنون با یک مدل 5G دیگر خط تولید را گسترش می‌دهد و فهرست IMEI آن نشان می‌دهد که Redmi Note 11S 5G نامیده می‌شود.

شیائومی یک شماره مدل جدید “K16B” را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده است که با نام رمز “opal” جفت شده است. شماره مدل بسیار شبیه به “K16A” است که POCO M4 Pro 5G و Redmi Note 11 5G (چین) دارند و به احتمال زیاد مدل نوت جدید می‌تواند مشخصات تقریباً یکسانی با دو مدل دیگر داشته باشد.

 

تنها مدل 5G در حال حاضر در خط تولید Redmi Note 11 با تراشه Snapdragon 695 عرضه می شود که یک پیشنهاد اقتصادی است. این امکان وجود دارد که شیائومی اکنون بخواهد تراشه Dimensity 5G را به ترکیب اضافه کند. POCO M4 Pro 5G و Redmi Note 11 5G (چین) هر دو دارای تراشه Dimensity 810 هستند، بنابراین Redmi Note 11S 5G نیز می‌تواند از همان تراشه استفاده کند.

به هر حال، با توجه به اینکه Redmi Note 11S 5G ظاهر پایگاه داده IMEI خود را نشان داده است، انتشار آن در حال حاضر نباید خیلی دور باشد. در روزهای آینده باید اطلاعات بیشتری به دست آوریم، پس با ما همراه باشید.

شیائومی روی فناوری شارژ سریع 150 واتی برای گوشی‌های هوشمند نسل بعدی کار می‌کند

مقاله قبلی

شیائومی 12 اولترا بر اساس گزارش های داخلی، TSMC Qualcomm 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 1+ را حمل می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *