خبر

گوشی Redmi K50 Gaming Pro مدل A.k.a L10 (Matisse) در چین تایید شده است

0

Redmi شیائومی در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های سری K50 خود در سال آینده در چین است و جدول زمانی عرضه اخیرا توسط DigitalChatStation اعلام شده است. اکنون، منبع اطلاعاتی بازگشته است و گفته است که Redmi K50 با کد L10 تأیید شده است.

به گفته این منبع، Redmi K50 Gaming Pro مدل با نام a.k.a L10 (Matisse) در چین تایید شده است که تایید می کند زودتر از حد انتظار عرضه می شود. برای کسانی که بی‌خبر هستند، پیش از این، منبع اطلاعاتی فاش کرد که کل سری K50 در فوریه سال آینده عرضه خواهد شد. با این حال، با توجه به اینکه این گوشی تایید شده است، ممکن است زودتر راه اندازی شود.

 

 

علاوه بر این، افشاگر تأیید می کند که کل گوشی های هوشمند Redmi K50 ممکن است به زودی با عرضه اولیه مدل Redmi K50 Gaming Pro به بازار عرضه شود. همچنین مشخص شده است که Redmi در حال برنامه ریزی برای عرضه هدفون و ساعت هوشمند جدید در این ماه است. اما هیچ اشاره ای به ورود مدل خاصی وجود ندارد.

با رفتن به جزئیات فاش شده قبلی، دو گوشی گیمینگ تحت سری Rdmi K50 وجود خواهند داشت – مدل Redmi K50 Gaming Standard (با اسم رمز Rubens – L11A) و Redmi K50 Gaming Pro مدل (با اسم رمز Matisse – L10). هر دو گوشی از تراشه های Dimensity مدیاتک در زیر کاپوت استفاده خواهند کرد. گیمینگ استاندارد توسط Dimensity 7000 و Gaming Pro دارای SoC Dimensity 9000 خواهد بود.

ماتیس ممکن است با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ عرضه شود، در حالی که روبنس می تواند با سنسور 64 مگاپیکسلی ISCOCELL GW3 سامسونگ عرضه شود. از آنجایی که هر دو گوشی دستگاه‌های بازی خواهند بود، انتظار داریم که با سیستم خنک‌کننده در داخل عرضه شوند.

شیائومی با افزایش 10 درصدی ظرفیت و +100 دقیقه عمر باتری، پیشرفتی در فناوری باتری ایجاد کرده است

مقاله قبلی

شیائومی فلاسک MIJIA Mini Insulation Cup را معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *