خبر

شیائومی 12 مجهز به اسنپدراگون 898 گواهینامه EEC را دریافت کرد

0

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده میزبان رویداد معرفی محصول جدید خود باشد تا نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی کند – سری Xiaomi 12، که مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 898 خواهد بود.

برخلاف مدل های قبلی خود، به نظر می رسد همزمان با عرضه در چین، گوشی های هوشمند سری 12 شیائومی در بازارهای جهانی نیز عرضه شوند. نسخه جهانی شیائومی 12 و 12 پرو با شماره مدل های 2201122G و 2201123G گواهینامه EEC را دریافت کرده است که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است.

انتظار می رود گوشی های هوشمند سری 12 شیائومی به زودی وارد فاز تولید انبوه شوند و پس از آن شیائومی میکس 5 نیز به آنها ملحق خواهد شد. مدل های Pro و Ultra در اوایل سال آینده عرضه خواهند شد.

در مورد مشخصات، انتظار می رود شیائومی 12 با صفحه نمایش منحنی و یک سوراخ پانچ تراز در مرکز برای قرار دادن دوربین سلفی عرضه شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 2K با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی باشد در حالی که انتظار می رود دو سنسور دیگر لنزهای زاویه باز و فوق عریض باشند. این دستگاه می تواند از سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI خود این شرکت استفاده کند و از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

دستگاه کف ساز اتوماتیک شیائومی MIJIA عرضه شد

مقاله قبلی

قفل هوشمند درب شیائومی 1S با پشتیبانی از MIJIA و Home Kit، NFC با قیمت 203 دلار عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *