خبر

شیائومی پد 5 با صفحه نمایش +11WQHD اینچی در بنگلادش عرضه شد

0

شیائومی پد 5 اکنون در دو نوع ذخیره سازی در بنگلادش عرضه شده است. رم 6 گیگابایتی + حافظه داخلی 128 گیگابایتی 359 دلار قیمت دارد در حالی که 6 گیگابایت + 256 گیگابایت برای شما 394 دلار هزینه دارد. در بسیاری از فروشگاه‌های مجاز من در سراسر کشور در دسترس خواهد بود.

این تبلت در اوایل سال جاری در چین وارد بازار شد و پس از آن راهی اروپا شد. در آنجا، ظرف چند دقیقه کاملاً فروخته شد. سپس در اندونزی عرضه شد.

شیائومی پد 5 دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 11 اینچی با وضوح WQHD + (2560 × 1600)، نرخ تازه سازی صاف 120 هرتز، PPI تا 275 و نسبت کنتراست 1500: 1 است. این دستگاه از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 860 قدرت می گیرد.

این تبلت دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED در پشت است. برای عکس های سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد که از قفل با چهره نیز پشتیبانی می کند. راه اندازی چهار بلندگو برای نیازهای صوتی اجرا شده است.

تمام اجزای آن از طریق یک باتری 8720 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی تامین می شود. این تبلت یک نسخه MIUI سفارشی مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می کند که به طور خاص برای دستگاه های تبلت بهینه شده است. این سیستم عامل ویژگی هایی مانند روش های ورودی سفارشی، صفحه های تقسیم شده، پنجره های کوچک، پنجره های موازی و سایر عملکردها را به همراه دارد.

هنوز هیچ نشانه ای از انتشار هندی وجود ندارد. برخی حدس می زنند که در بنگلادش عرضه شده است زیرا با توجه به عدم وجود نمایندگی رسمی اپل در این کشور، مجبور نیست با iPad اپل در آنجا رقابت کند. اما در هند، داستان متفاوت است، اگرچه شیائومی ممکن است این تبلت را در هفته های آینده وارد کشور کند.

MIUI ویژگی جدیدی به نام «دستیار دوربین جلو» دریافت می کند

مقاله قبلی

Redmi Note 11 در هند با نام Redmi Note 11T 5G عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *