خبر

Mi Smart Band 6 NFC شیائومی سرانجام در اروپا عرضه می شود

0

شیائومی در مراسم عرضه سپتامبر خود اعلام کرده بود که Mi Smart Band 6 NFC راهی اروپا می شود. نوع غیر NFC گروه از ماه مارس به فروش می رسد اما فقط در حال حاضر است که نوع NFC برای خرید نیز در دسترس قرار گرفته است.

Mi Smart Band 6 NFC به لطف مشارکت با Mastercard پشتیبانی از پرداخت مچ دست را ارائه می دهد. توجه داشته باشید، این گروه هنوز در سراسر قاره موجود نیست و حداقل در حال حاضر محدود به ایتالیا است، جایی که در فروشگاه ایتالیایی شیائومی و آمازون ایتالیا (از طریق Notebookcheck) به قیمت 54.99 یورو (64 دلار) به فروش می رسد.

شیائومی قبلاً Mi Band 4 NFC را به عنوان اولین ردیاب تناسب اندام مجهز به NFC برای مخاطبان جهانی منتشر کرده بود، که Mi Smart Band 6 NFC را دومین می کند. در چین، هر دو نوع NFC و غیر NFC گروه بطور همزمان در دسترس قرار گرفت.

به احتمال زیاد شیائومی به دلیل فرایند خسته کننده در جلب حمایت بانک ها از سیستم پرداخت مبتنی بر NFC متوقف می شود. بنابراین، اگر شیائومی واقعاً قصد دارد Mi Smart Band 6 NFC را در دسترس بیشتر کشورهای اروپایی قرار دهد، به زمان نیاز دارد.

به نظر می رسد Mi Smart Band 6 NFC با خواهر و برادر غیر NFC خود علاوه بر فناوری NFC یکسان است. به این ترتیب، دارای صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED، ضد آب 5 دستگاه ATM و باتری لیتیم پلیمری 125 میلی آمپری است که ادعا می شود تا 14 روز دوام می آورد. این گروه همچنین از کنترل صدا آمازون الکسا، سنسور ضربان قلب PPG ،30 حالت ورزشی و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

مدیر عامل شیائومی فاش کرد سری Redmi Note 11 دارای جک هدفون است

مقاله قبلی

سری ردمی نوت 11 از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *