خبر

مدیر عامل شیائومی فاش کرد سری Redmi Note 11 دارای جک هدفون است

0

مدیرعامل شیائومی لی جون امروز با انتشار پستی در Weibo فاش کرد که تمام سری Redmi Note 11 جک هدفون را حفظ می کند. او همچنین تاکید کرد که دیگر تلفن های زیادی در اطراف وجود ندارد که هنوز آن را حفظ کنند.

دومی ممکن است برای برخی غیر منطقی به نظر برسد، هرچند با توجه به اینکه اکثر پیشنهادات بودجه همچنان استاندارد 3.5 میلی متری قابل اعتماد را ارائه می دهند. اما در اینجا لازم به ذکر است که سری Redmi Note 11 دیگر دقیقاً یک بودجه نیست. یا حداقل این چیزی است که به نظر می رسد آخرین شایعات نشان می دهد.

در حالی که مقرون به صرفه ترین موجود در این سری Redmi Note 11 از 1199 یوان (تقریباً 187 دلار) شروع می شود، گران ترین نوع ممکن است 2499 یوان (391 دلار) هزینه داشته باشد، که بالاترین قیمت برای هر مدل Redmi Note است.

این گران ترین نسخه یعنی +Redmi Note 11 Pro را در بخش متوسط ​​قرار می دهد. و در واقع اواخر آن جک هدفون در آن نقطه قیمت کمیاب شده است. بنابراین این تلفن یک جایگزین عالی برای افرادی است که مایلند به هدفون های سیمی پایبند باشند اما همچنین مشخصات مناسب را می خواهند.

و در مورد مشخصات، گفته می شود که سری Redmi Note 11 نسبت به سری Redmi Note 10 ارتقاء جدی دارد. صحبت هایی در مورد مدل برتر با Mediatek Dimensity 920، که یک پردازنده 5G متوسط ​​متوسط ​​است، انجام می شود.

در اینجا توجه داشته باشید که هیچ یک از این موارد هنوز به طور رسمی تأیید نشده است.

آنچه تا کنون تأیید شده این است که سری Redmi Note 11 دارای نمایشگرهای AMOLED سامسونگ با پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالا و حاشیه های باریک است. علاوه بر این، گوشی ها دارای دوربین سه گانه پشتی هستند و دارای اسکنرهای اثر انگشت در کنار آن هستند. همچنین مشخص شد که شیشه AG برای پنل عقب به طور استاندارد در خط تولید قرار دارد.

لی جون از نقش مدیر در شرکت های مختلف تحت حمایت شیائومی کنار می رود

مقاله قبلی

Mi Smart Band 6 NFC شیائومی سرانجام در اروپا عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *