خبر

شیائومی یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش خمیده و لنز تله زوم ثبت کرده است

0

شیائومی ثبت اختراع طراحی برای تلفن هوشمند جدید را ثبت کرده است. دستگاه مورد بحث دارای یک صفحه نمایش خمیده به همراه یک دوربین بزرگنمایی تله فوتو پریسکوپی است که می تواند ویژگی بزرگنمایی را ارائه دهد.

بر اساس گزارش LetsGoDigital، غول فناوری چینی ثبت اختراع طراحی را در سیستم طراحی بین المللی لاهه و WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهانی) ثبت کرد. با نگاهی به طرح های ثبت اختراع، تلفن هوشمند دارای گوشه های گرد و صفحه نمایش خمیده است. حاشیه های باریک این دستگاه در بالا و پایین وجود دارد. علاوه بر این، صفحه نمایش جلویی دارای یک دوربین سلفی سوراخ دار در گوشه بالا سمت چپ است.

در پشت، دستگاه دارای یک ماژول دوربین منحصر به فرد است که دارای سه سنسور تصویر است. سنسور اصلی بزرگترین لنز است که در بالای ماژول روی هم قرار گرفته است در حالی که سنسور پایین دارای برش مستطیلی است. به عبارت دیگر، دوربین اصلی احتمالاً یک سنسور تصویر با وضوح بالا است در حالی که سنسور پایین یک لنز تله پریسکوپی است که احتمالاً ویژگی بزرگنمایی دیجیتالی و نوری را ارائه می دهد.

طراحی گوشی هوشمند کاملاً منحصر به فرد است زیرا ماژول دوربین عقب بخش بزرگی از پنل پشتی را اشغال می کند. به غیر از این، هیچ جنبه مهمی در مورد دستگاه وجود ندارد که منحصر به فرد باشد. متأسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا فقط یک طرح  است. اما، این دستگاه می تواند یک مدل پرچمدار با دوربین های فوق العاده باشد..

MIUI 13 با تغییرات زیادی همراه است، نسخه بتا آن در پایان سال منتشر می شود

مقاله قبلی

نسخه هندی شیائومی 11T Pro در پایگاه داده IMEI مشاهده شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *