خبر

شیائومی MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را با قیمت 2499 یوان (390 دلار) عرضه کرد

0

شیائومی به تازگی محصول جدید MIJIA را در اوایل این هفته عرضه کرده است. محصول جدید مورد بحث MIJIA Robot Vacuum Mop Pro است. این آخرین ربات مبتنی بر نظافت منزل از شرکت است و ارتقاء جزئی را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد.

طبق یادداشت های رسمی، جدیدترین جاروبرقی روباتی اولین جاروبرقی این شرکت است که کار پاک کردن خشک را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، نیازی به آب و سایر مواد تمیز کننده برای فرآیند پاکسازی ندارد. با نگاهی به طراحی، MIJIA Robot Vacuum Mop Pro جدید دارای یک فرم مربع شکل نسبت به طراحی دایره ای معمولی است. این به دستگاه اجازه می دهد گوشه ها و لبه ها را نیز به درستی تمیز کند. در زیر کاپوت، یک سنسور LiDAR ربات خودکار را هدایت می کند، که به آن امکان می دهد نقشه برداری و برنامه ریزی عالی برای نظافت را ارائه دهد.

از آنجا که ربات جاروبرقی “خود تمیز کننده” است، دارای یک محفظه بزرگ شارژ است که دارای دو ظرف یکپارچه برای ذخیره آب است. این به شما امکان می دهد به طور خودکار پاک کننده دستگاه را به تنهایی تمیز کنید. در آگوست، MIJIA همچنین یک ربات خلاء دیگر را تحت همین سری عرضه کرده بود. در حال حاضر، این شرکت نسخه ارتقا یافته ای را بر روی پلتفرم شیائومی Youpin با قیمت تأمین سرمایه جمعی 2499 یوان (تقریبا 390 دلار آمریکا) و قیمت خرده فروشی 2999 یوان (تقریباً 465 دلار آمریکا) عرضه کرده است.

یخچال و فریزر شیائومی Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L با قیمت 5499 یوان (855 دلار) معرفی شد

مقاله قبلی

شیائومی MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را با صفحه LCD و دستمال خشک با قیمت 2999 یوان (460 دلار) عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *