خبر

یخچال و فریزر شیائومی Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L با قیمت 5499 یوان (855 دلار) معرفی شد

0

شیائومی امروز رسما نسخه جدید یخچال و فریزر Mijia یخچال چهار درب منحصر به فرد خود را در کشور خود عرضه کرد. در حال حاضر برای خرید در چین با قیمت 5499 یوان در دسترس است که تقریباً معادل 855 دلار است.

این شرکت می گوید که یخچال و فریزر Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L اولین یخچال و فریزر درجه یک این برند است. عمق آن 690 میلی متر، عرض 910 میلی متر و ارتفاع 1902 میلی متر است و دارای یک درب زاویه باز 90 درجه است.

دارای 120 میلیون گروه یون مثبت و منفی با انرژی بالا برای عقیم سازی فعال است و دارای بافت بلوری یخ خشن هنری است. دارای هفت پارتیشن مستقل برای ذخیره سازی و یک بشقاب پخت و پز خنک کننده با سرعت بالا می باشد.

یک قسمت ذخیره میوه و سبزی با سیستم تازه نگه داشتن آنها، حذف اتیلن و حذف ویروسها با راندمان و تصفیه بالا وجود دارد تا از تازه بودن غذا مانند قبل اطمینان حاصل شود. میزان عقیم سازی ویروس در 30 دقیقه 99.99 درصد، میزان حذف اتیلن 86.0 درصد، و سرعت تجزیه بو 92.1 درصد است.

این محصول از پنل پشتی فلزی با مجرای هوای سرد استفاده می کند که با 360 درجه اطراف باد مطابقت دارد تا از دمیدن مستقیم مواد و خشک شدن هوا جلوگیری شود. منطقه بهداشتی از مواد آب بندی ضد باکتریایی استفاده می کند تا از غیرفعال شدن اجزای تحت تأثیر نور و گرما جلوگیری کرده و از رطوبت و رنگ آمیزی آسپتیک محافظت کند.

یخچال و فریزر Mijia Cross-Door Exclusive Edition از قفل دمای متغیر با عرض وسیع از 5 درجه سانتیگراد تا -20 درجه سانتیگراد با تنظیم دمای وسیع پشتیبانی می کند، 26 سطح دما را می توان برای نیازهای مواد مختلف انتخاب کرد.

شیائومی فاش کرده است که از راندمان انرژی سطح اول پشتیبانی می کند و مصرف انرژی جامع برآورد شده 0.79 کیلووات ساعت در روز است و بی سر و صدا با سرعت 37 دسی بل کار می کند. همچنین از پشتیبانی دستیار صوتی XiaoAI، ارتقاء آنلاین OTA و بسیاری ویژگی های دیگر پشتیبانی می کند. همانطور که اشاره شد، این محصول در حال حاضر در چین به قیمت 5499 یوان (855 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

پاور بانک شیائومی Pocket Edition Pro با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در چین عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را با قیمت 2499 یوان (390 دلار) عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *