خبر

شیائومی MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را با صفحه LCD و دستمال خشک با قیمت 2999 یوان (460 دلار) عرضه می کند

0

اوایل این هفته، شیائومی رسما MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را معرفی کرد که برای تأمین سرمایه جمعی عرضه شده بود. در حال حاضر ، این شرکت جاروبرقی جدید روبات را به طور رسمی عرضه کرده است و در فروشندگان عمده الکترونیکی چینی در دسترس است.

MIJIA Robot Vacuum Mop Pro اولین جاروبرقی این شرکت است که کار پاک کردن خشک را ارائه می دهد. علاوه بر این، دستگاه همچنین می تواند خود را از طریق قسمت شارژ خود، تمیز کند. این ایستگاه شارژ دارای صفحه نمایش LCD لمسی نیز می باشد. جارو برقی جدید جاروبرقی جدید طوری طراحی شده است که در دمای 40 درجه سانتیگراد کار می کند تا قالب، هرگونه بو یا سایر اشکال باکتری را جابجا کند.

در زیر کاپوت، یک سنسور LiDAR ربات خودکار را هدایت می کند و مجهز به 8 سنسور ToF است تا از هرگونه برخورد و موانع بر سر راه خود جلوگیری کند. همچنین حداکثر قدرت مکش را برای 3000 Pa همراه با چهار حالت تمیز کردن نیز ارائه می دهد. قابل توجه، جاروبرقی دارای یک طرح مربع مانند سر در طراحی دایره ای معمولی است که به تمیز کردن گوشه ها و لبه ها کمک می کند.

دستگاه از برنامه کنترل MIJIA و دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می کند. قیمت آن در حال حاضر 2999 یوان (تقریبا 466 دلار آمریکا) است و از 20 اکتبر 2021 برای خرید در دسترس خواهد بود. بنابراین برای علاقه مندان می توانید این محصول را در وب سایت عمده فروشی الکترونیکی مانند JD.com بیابید.

شیائومی MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را با قیمت 2499 یوان (390 دلار) عرضه کرد

مقاله قبلی

فروش فوق العاده سری پلو پز Mijia نشان دهنده عملکرد فوق العاده شیائومی در حوزه لوازم خانگی است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *