خبر

قفل درب هوشمند جدید شیائومی از قفل سه بعدی صورت پشتیبانی می کند

0

شیائومی طیف وسیعی از محصولات را تولید می کند، اگرچه بسیاری از آنها فقط در کشور خود چین به فروش می رسد. یکی از این قفل ها قفل های هوشمند درهای آن است و دارای یک مورد جدید است که دارای ویژگی است که این روزها در اکثر گوشی های هوشمند موجود است و قفل آن با صورت است.

Xiaomi Smart Door Lock X از یک ماژول تشخیص چهره با ساختار سه بعدی ساخته شده توسط خود استفاده می کند. سیستم باز شدن قفل شامل یک پروژکتور نقطه ای، نور مادون قرمز ، دوربین RGB، سنسور نور، سنسور مجاورت و یک دوربین مادون قرمز است. شیائومی می گوید هنگامی که یک چهره شناخته شده در نزدیکی باشد ، درب آن باز می شود.

قفل درب هوشمند Xiaomi علاوه بر باز کردن قفل از چهره، از هفت روش باز کردن قفل دیگر از جمله اثر انگشت، رمز عبور و NFC پشتیبانی می کند. هنگامی که در را می بندید درب به طور خودکار قفل می شود و هنگامی که فردی ناشناس در خانه است به شما هشدار می دهد.

یک باتری عظیم 6250 میلی آمپر ساعتی در داخل قفل درب وجود دارد. اگرچه شیائومی نمی گوید، اما باید قابل شارژ باشد. همچنین نمی دانیم که باتری چقدر طول می کشد تا نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

Xiaomi Smart Door Lock X نه تنها با برنامه Mijia خود شیائومی کار می کند بلکه با Apple HomeKit نیز سازگار است. این برنامه نه تنها به کاربران اجازه می دهد تا قفل درب هوشمند را پیکربندی کنند، بلکه در استفاده نیز وارد سیستم می شوند، بنابراین می توانید بررسی کنید که چه زمانی دسترسی و چه کسی به آن اعطا شده است زیرا قفل درب همچنین از افرادی که از در استفاده کرده اند عکس می گیرد.

شیائومی هنوز قفل درب را فاش نکرده است اما اعلام کرده است که از سه شنبه 12 اکتبر برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

Redmi Note 8 و Redmi Note 9 Pro 5G به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را در چین دریافت می کنند

مقاله قبلی

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Mijia 4 Lite اکنون با قیمت 699 یوان (108 دلار) در چین در دسترس است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *