خبر

شیائومی از تغییر نام تجاری Mi به “Xiaomi” در هند خبر داد

0

شیائومی، طی چند ماه گذشته تلاش جدیدی را برای برجسته سازی هویت منحصر به فرد خود به عنوان یک برند جهانی انجام داده است. در این راستا، شیائومی هند نام تجاری Mi را در لیست محصولات خود به جای شیائومی در محصولات بعدی، حذف می کند. تغییر نام تجاری باعث تغییر جزئی در طراحی لوگوی محصولات در خط تولید خود می شود.

این حرکت با هدف متحد ساختن نام تجاری جهانی و نشان دادن حضور بیشتر آن در هند انجام می شود. مطابق با تصمیم جهانی اخیر این شرکت، برخی از محصولات اخیر نشان لوگوی شیائومی را به جای لوگوی قبلی Mi شروع کرده اند. دو خط تولید مجزا با سیاست تغییر نام تجاری شرکت قابل مشاهده خواهد بود.

در حالی که محصولات قبلی در خط Mi اکنون دارای نام شیائومی هستند، محصولات دارای نام Redmi هویت خود را حفظ خواهند کرد. مارک ردمی بسیار رشد کرده است، زیرا به دلیل معرفی محصولات خلاقانه و مقرون به صرفه در مجموعه ای از محصولات خود از تلفن های هوشمند گرفته تا لوازم الکترونیکی خانگی و سایر دستگاه ها از جمله لپ تاپ ها شناخته شده است. بنابراین، دو بازوی گسترده شرکت از نظر قرارداد نامگذاری، شیائومی و ردمی خواهند بود.

جاسکاران سینگ کاپانی، یکی از مدیران بازاریابی شیائومی هند می گوید که شیائومی موقعیت خود را به عنوان یک برند فناوری قوی با حضور سریع جهانی در حال تقویت می کند. همچنین هدف آن حضور یکپارچه است که نیروی محرک تصمیم گیری مجدد آن است. شیائومی قرار است سری 15T تلفن های هوشمند خود را در 15 سپتامبر به صورت جهانی با برخی مدل های مقرون به صرفه رونمایی کند. هند قرار است پس از عرضه جهانی از این روش پیروی کند و مصرف کنندگان منتظر ترکیب دقیق و قیمت گذاری جدید باشند.

احتمال عرضه عینک جدید هوشمند شیائومی

مقاله قبلی

شیائومی تلویزیون های جدید Redmi Smart را در 22 سپتامبر در هند عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *