خبر

احتمال عرضه عینک جدید هوشمند شیائومی

0

شیائومی مراسم بزرگی را برای چهارشنبه برنامه ریزی کرده است که طی آن تعداد انگشت شماری از محصولات جدید از جمله سری 11T شیائومی را معرفی می کند. با کمال تعجب، این شرکت همچنین رویدادی را برای فردا در چین اعلام کرده است که قصد دارد محصول مفهومی خود را معرفی کند.

پوستر این رویداد تصویری از چشم انسان از نمای نزدیک را نشان می دهد و دارای توضیحی است که به راحتی “آینده را ببینید” ترجمه می شود. در حالی که این امر به دلیل این که محصول ممکن است مربوط به چشم باشد، نشان نمی دهد، یک افشاگر محبوب در مورد آنچه فردا شیائومی معرفی می کند توضیح می دهد.

به گفته Digital Chat Station، این محصول مربوط به تلفن های هوشمند نیست بلکه در واقع یک جفت عینک هوشمند است! در ترجمه همچنین به تولید کننده عینک لوکس، Dior اشاره شده است، به این معنی که این ممکن است همکاری بین هر دو شرکت باشد.

عرضه عینک های هوشمند شیائومی تقریباً یک هفته پس از آن است که فیس بوک و Ray-Ban یک عینک هوشمند به نام Ray-Ban Stories معرفی کردند. ما نمی دانیم عینک هوشمند شیائومی از چه ویژگی هایی برخوردار است.

داستانهای Ray-Ban تنها محصولی نیست که شیائومی با عینک های هوشمند خود به دنبال آن می رود. این شرکت همچنین در برابر رقیب محلی خود، هواوی قرار دارد، که قبلاً چند عینک هوشمند با همکاری عینک آفتابی کره جنوبی، Gentle Monster تولید کرده است. آخرین محصول آنها با هم Huawei x Gentle Monster Eyewear II است که در سال 2020 معرفی شد.

شیائومی 11Lite 5G NE به طور رسمی معرفی شد

مقاله قبلی

شیائومی از تغییر نام تجاری Mi به “Xiaomi” در هند خبر داد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *