خبر

شیائومی در Motorcomm، یک تراشه ساز اصلی ارتباطات برای خودروها سرمایه گذاری می کند

0

در اوایل سال جاری، شیائومی از آغاز فعالیت خودروهای برقی هوشمند خود خبر داده بود و حتی برنامه های سرمایه گذاری قابل توجه خود را برای دهه آینده فاش کرده بود. از آن زمان، این شرکت سرمایه گذاری کرده و شرکت های مختلف مرتبط با صنعت خودرو را خریداری کرده است، که آخرین سرمایه گذاری مربوط به Motorcomm است.

این می تواند سرمایه گذاری دیگری باشد که غول فناوری چین در شرکت های مرتبط با خودرو انجام داده است. علاوه بر این، این شرکت از طریق صندوق صنعتی Hubei Xiaomi Yangtze River در Motorcomm سرمایه گذاری کرد. برای کسانی که نمی دانند، Motorcomm با تحقیق و توسعه تراشه های ارتباطی اصلی که در خودروها یافت می شود، کار می کند. این شرکت در سال 2017 تأسیس شد و حوزه تجاری آن شامل توسعه فناوری، اتوماسیون صنعتی، خودرو، مشاوره و سایر خدمات فنی نیز می شود.

شایان ذکر است، وانگ شیانگ، رئیس شرکت شیائومی، اخیراً در مصاحبه ای (از طریق ITHome) اظهار داشت که این شرکت تحقیقات عمیق و توسعه فناوری کلیدی اصلی خودروهای برقی هوشمند را آغاز کرده است. به عبارت دیگر، این سرمایه گذاری ممکن است بسیار مهم باشد زیرا تراشه های ارتباطی اصلی برای وسایل نقلیه یک جنبه مهم است، به ویژه برای خودروهای هوشمند. همین اواخر، ما همچنین در مورد نام تجاری که به دنبال به دست آوردن DeepMotion است، استارتاپی مبتنی بر فناوری رانندگی مستقل با مبلغ 77.4 میلیون دلار آمریکا گزارش دادیم.

مشخصات کامل شیائومی C11 در TENAA ظاهر شد

مقاله قبلی

Redmi Note 10 Pro و Pro Max در حال حاضر در رنگ جدید “Dark Nebula” در هند عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *