خبر

POCO M2 و Redmi 9 Prime در هند به MIUI 12.5 مبتنی بر Android 11 به روز رسانی می شوند

0

در اواخر ماه ژوئیه، شیائومی شروع به عرضه به روز رسانی MIUI 12.5 در چین کرد. این به روز رسانی سرانجام برای نسخه های هندی این گوشی با نام Redmi 9 Prime و POCO M2 در دسترس است. از آنجا که هیچ کدام از آنها اندروید 11 را مانند همتایان بین المللی خود دریافت نکرده اند، به روز رسانی جدید سیستم همچنین اندروید سال گذشته را برای آنها به ارمغان می آورد.

Redmi 9 Prime که در هند فروخته می شود، نام تجاری Redmi 9 است که در جاهای دیگر موجود است. از سوی دیگر، POCO M2 نیز اساساً Redmi 9 در رنگ های مختلف است. از این رو، این دو تلفن هوشمند تقریباً نرم افزاری مشابه دارند و آخرین به روز رسانی را با هم دریافت می کنند.

به روز رسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 برای POCO M2 با شماره ساخت V12.5.1.0.RJRINXM عرضه می شود. در حالی که، همان به روز رسانی دارای شماره ساخت V12.5.1.0.RJCINXM برای Redmi 9 Prime است. هر دو نسخه نیز دارای وصله های امنیتی آگوست 2021 هستند.

جدیدترین نرم افزارهای ساخته شده برای این دو گوشی به صورت دسته ای عرضه می شود. بنابراین، آنها ممکن است زودتر از بقیه به برخی کاربر ها برسند. به عبارت ساده تر، به روز رسانی در حال حاضر برای هر کاربر در دسترس نیست. با این حال، باید در روزهای آینده برای همه کاربران عرضه شود.

اندروید 11 اولین آپدیت اصلی اندروید برای POCO M2 و Redmi 9 Prime است. ما فکر نمی کنیم که این گوشی ها به اندروید 12 آپدیت شوند. اما امکان دارد آنها می توانند در آینده MIUI 13 را دریافت کنند.

Mi TV 5X با بلندگوهای استریو 40 واتی عرضه می شود

مقاله قبلی

شیائومی در حال بررسی مشکلات سنسور مجاورت در گوشی های اخیر خود است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *