خبر

Mi TV 5X با بلندگوهای استریو 40 واتی عرضه می شود

0

Mi TV 5X یکی از محصولاتی است که شیائومی پنجشنبه در رویداد Smarter Living 2022 در هند معرفی می کند. قبل از انتشار، شبکه های رسمی Mi TV India رسانه های اجتماعی ویژگی های تلویزیون های هوشمند را منتشر کرده اند. آخرین مورد در مورد بلندگوهای آن است.

علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده، یک تلویزیون باید دارای بلندگوهای فوق العاده نیز باشد، که آخرین تیزر شیائومی را نشان می دهد که نشان می دهد Mi TV 5X دارای بلندگوهای استریو 40 واتی است.

شیائومی پیشتر فاش کرد که تلویزیون دارای Dolby Atmos است، بنابراین تلویزیون جدید هنگام تماشای فیلم، مستند و نمایش تلویزیونی مورد علاقه شما باید یک تجربه صوتی برتر را ارائه دهد.

یکی از مقامات شیائومی همچنین توییت کرد که بلندگوها همچنین “بزرگترین بلندگوهای موجود در تلویزیون Mi” هستند. اگرچه این واقعیت ندارد زیرا Mi TV 6 Extreme Edition دارای بلندگوهای 100 واتی است، اما بلندگوهای Mi TV 5X مطمئنا بزرگتر از بلندگوهای 30 واتی داخل Mi QLED TV 75 هستند، که گران ترین تلویزیون شیائومی موجود در هند است.

تا این لحظه، ما می دانیم که Mi TV 5X دارای طراحی بدون حاشیه، صفحه نمایش 4K، و Android TV و Dolby Atmos است. ما نمی دانیم که قیمت آن چقدر خواهد بود با توجه به اینکه تلویزیون ها در حال حاضر در هند بسیار گرانتر از نمونه آن در چین هستند. Mi TV 4X 55 در نوامبر 2019 با قیمت 34،999 روپیه (471 دلار) عرضه شد و حالا با 44،999 روپیه (605 دلار) به فروش می رسد.

مشخصات کلیدی شیائومی Mi 11T و Mi 11T Pro منتشر شد

مقاله قبلی

POCO M2 و Redmi 9 Prime در هند به MIUI 12.5 مبتنی بر Android 11 به روز رسانی می شوند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *