خبر

احتمال معرفی خودروی برقی شیائومی در هفته آینده

0

در اوایل سال جاری، در ماه مارس، شیائومی رسماً شروع به کار در زمینه خودروهای برقی هوشمند خود را اعلام کرد. همچنین تأیید شد که بخش جدید توسط بنیانگذار و مدیرعامل شرکت لی جون اداره خواهد شد.

از زمان اعلام رسمی، سازنده تلفن هوشمند چینی در حال مذاکره با چندین سازنده خودرو برای مشارکت بوده است، اما هنوز چیزی به دست نیامده است. اما در توسعه اخیر، گزارش شد که شیائومی به دنبال به دست آوردن سهمی در واحد خودروهای برقی China Evergrande است.

در حال حاضر، آخرین گزارشی که از Science Innovation Board Daily منتشر می شود ادعا می کند که شیائومی اتومبیل خود را از پایه می سازد و جزئیات مربوط به آن هفته آینده به طور رسمی توسط شرکت چینی فاش می شود.

یک مطلع مشهور همچنین فاش کرد که این شرکت با یک تامین کننده مشهور قطعات خودرو و فناوری آلایندگی در تماس بوده و همچنین بر روی یک طرح کار می کند.

شیائومی با صدور بیانیه ای شایعات مذاکره با گروه China Evergrande برای خرید 65 درصد سهام را تکذیب کرد. سخنگو می افزاید که این شرکت با چندین خودروساز صحبت کرده است اما هیچ تصمیمی در مورد مشارکت در تجارت خودروهای برقی خود نگرفته است.

در حالی که شیائومی شایعات را رد می کند، گروه China Evergrande می گوید مذاکرات با شیائومی برای فروش واحد EV در مراحل اولیه است. پیشتر، این شرکت اعلام کرده بود که این گروه در حال مذاکره با سرمایه گذاران بالقوه برای فروش بخشی از سهام خود، از جمله واحدهای الکتریکی و مدیریت املاک خود است.

ماه گذشته، لی جون، بنیانگذار، مدیرعامل و رئیس گروه Xioami از مقر SAIC بازدید کرد و آن را به لیست سایر شرکت های خودروسازی که از آنها بازدید کرده بود، از جمله BYD ،Great Wall ،Wuling و برخی دیگر از شرکتهای معروف اضافه کرد.

در آن زمان مشخص شد که در 75 روز گذشته، مدیریت شیائومی 85 مورد بازدید از صنعت، مبادلات عمیق با بیش از 200 پیشکسوت صنعت خودرو، چهار بحث مدیریت داخلی و دو جلسه رسمی هیئت مدیره داشته است.

Lei Jun می گوید شیائومی قصد دارد خودروهای برقی هوشمند با کیفیت بالا ارائه دهد تا کاربران در سراسر جهان بتوانند از زندگی هوشمند لذت ببرند. برای این که این شرکت تابعه کاملاً متعلق به خودروهای برقی و مشاغل مرتبط با آن کار کند، قصد دارد حدود 10 میلیارد یوان سرمایه گذاری کند. (1.5 میلیارد دلار) در مدت 10 سال.

شیائومی Mi MIX 4 گواهینامه Bluetooth SIG دریافت کرده است، آیا عرضه جهانی آن نزدیک است؟

مقاله قبلی

عرضه تلویزیون شیائومی Mi TV 5X در هند در تاریخ 26 آگوست

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *