خبر

شیائومی Mi MIX 4 گواهینامه Bluetooth SIG دریافت کرده است، آیا عرضه جهانی آن نزدیک است؟

0

شیائومی Mi MIX 4 در اوایل ماه جاری به عنوان اولین گوشی پرچمدار این شرکت با دوربین زیر نمایشگر معرفی شد. قبل از عرضه اعلام شده بود که ممکن است این مدل در بازارهای جهانی عرضه نشود. با این حال، به زودی پس از عرضه، این گوشی در کنسول Google Play مشاهده شد. در حال حاضر، گواهینامه Bluetooth SIG تأیید شده است. این فهرست ها نشان می دهد که این شرکت می تواند در حال برنامه ریزی برای عرضه آن در بازار جهانی باشد.

Mi MIX 4 که در چین عرضه شد از خدمات تلفن همراه Google (GMS) برخوردار نیست زیرا در این کشور ممنوع است. بنابراین، این شرکت نیازی به اخذ گواهینامه Google Play Console برای عرضه دستگاه های خود در چین ندارد. اکنون که در Play Console مشاهده شده است، نشان می دهد که ممکن است در بازارهای جهانی عرضه شود. امیدوارم گزارش های جدیدتر تایید کند که آیا این شرکت برنامه ای برای عرضه Mi MIX 4 در خارج از چین دارد یا خیر.

مشخصات شیائومی Mi MIX 4

شیائومی Mi MIX 4 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی +OLED AMOLED FHD با نرخ تازه سازی 120 هرتز و دوربین 20 مگاپیکسلی زیر نمایشگر و حسگر اثر انگشت درون صفحه است. اسنپدراگون 888 پلاس با 12 گیگابایت رم LPPDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 این تلفن هوشمند را قدرت می بخشد. سیستم عامل آن MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 است.

این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است. یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی پریسکوپ به آن کمک می کنند. دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

امکان عرضه جهانی شیائومی Mi 11T در ماه سپتامبر

مقاله قبلی

احتمال معرفی خودروی برقی شیائومی در هفته آینده

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *