خبر

Redmi Note 9 در هند همراه با اندروید 11 به روز رسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

0

شیائومی سرانجام در اواخر ماه ژوئن شروع به انتشار آپدیت اندروید 11 برای Redmi Note 9 کرد. این به روز رسانی بلاخره در هند منتشر شد. برخلاف سایر مدل های مناطق دیگر، به جز چین، مدل هند نیز در کنار اندروید 11 به MIUI 12.5 به روزرسانی می شود.

به روز رسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 برای Redmi Note 9 در هند با شماره ساخت V12.5.1.0.RJOINXM عرضه می شود. ساخت نرم افزار در مرحله Stable Beta است، به این معنی که به صورت دسته ای عرضه می شود.

بنابراین، آخرین به روزرسانی سیستم برای این گوشی باید فقط برای چند کاربر منتخب در کشور در دسترس باشد. به هر حال، همه کاربران آن را در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

Redmi Note 9 در نیمه اول سال 2020 با MIUI 11 بر اساس اندروید 10 عرضه شد. این تلفن هوشمند سال گذشته به MIUI 12 به روز شد. از آنجا که تاکنون تنها یک به روز رسانی عمده MIUI دریافت کرده است، باید واجد شرایط MIUI 13 باشد.

شایان ذکر است که Redmi Note 9 که در بازارهای بین المللی فروخته می شود با نام Redmi 10X 4G شناخته می شود. این دستگاه در فوریه به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد و پس از آن MIUI 12.5 در ماه جولای برای آن منتشر شد.

متاسفانه مشتریان خارج از چین باید بیشتر منتظر بمانند تا نرم افزار جدید را در برخی از گوشی های شیائومی تجربه کنند. امیدواریم این شرکت با انتشار MIUI 13 عرضه به روز رسانی نرم افزار خود را بهبود بخشد.

شیائومی برای حل و فصل دعوای خود با مجوز جهانی شروع به همکاری با InterDigital کرد

مقاله قبلی

شیائومی نسل دوم تلویزیون OLED را در 10 آگوست در چین عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *