خبر

شیائومی برای حل و فصل دعوای خود با مجوز جهانی شروع به همکاری با InterDigital کرد

0

شیائومی و InterDigital به تازگی یک قرارداد مجوز جهانی منعقد کرده اند. این قرارداد به این برنداجازه می دهد تا اختلافات حقوقی بین دو شرکت را در مورد استفاده شیائومی از پتنت های InterDigital که فناوری های مختلف تلفن همراه را پوشش می دهد، حل کند.

بر اساس یک گزارش RCRWireless، غول فناوری چینی با یک مجوز جهانی مجوز با InterDigital برای حل و فصل دعوی دو شرکت درگیر شده است. این شکایت در چین و هند به دلیل جنبه های مختلف استفاده از فناوری و میزان مجوز برخی از اختراعات اساسی استاندارد InterDigital (SEP). از طریق توافقنامه جدید، هر دو شرکت موافقت کردند که تمام اختلافات حقوقی معلق را کنار بگذارند. علاوه بر این، موافقت نامه های مجوز SEP های InterDigital را برای تلفن همراه 3G ،4G و 5G، همراه با Wi Fi و برنامه نویسی ویدیویی با کارایی بالا (HEVC) را پوشش می دهد.

پل لین، معاون توسعه تجارت جهانی و استراتژی IP شیائومی اظهار داشت: شیائومی به طور مداوم در تحقیقات استاندارد استانداردها سرمایه گذاری کرده است تا به عنوان یکی از مشارکت کنندگان اصلی فناوری های استاندارد استاندارد در جهان مطرح شود. وی افزود: در سال گذشته، تیم های شیائومی و اینتر دیجیتال تلاش زیادی برای درک نیازهای یکدیگر انجام دادند و با جدیت به دنبال کاهش شکاف ها بودند. خوشحالم، اکنون که همه اختلافات بین دو طرف حل شده است، شیائومی می تواند بر روی عرضه محصولات خلاقانه به بازار متمرکز باشد.

به همین ترتیب، Eeva Hakoranta، مدیر مجوز InterDigital گفت که این شرکت “بسیار خوشحال است که این قرارداد را با شیائومی منعقد کرد، زیرا سرمایه گذاری بلند مدت ما در تحقیق و نوآوری در فناوری های مبتنی بر استانداردها و قدرت و وسعت مجموعه ثبت اختراع ما در سراسر جهان را به رسمیت می شناسد. چندین فناوری کلیدی.

شیائومی برای اولین بار در سه ماهه دوم سال 2021، مقام اول در فروش گوشی های هوشمند را در اروپا کسب کرد

مقاله قبلی

Redmi Note 9 در هند همراه با اندروید 11 به روز رسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *