خبر

تصاویر فاش شده Mi MIX 4 نشان می دهد که شیائومی قرار است گوشی هوشمند خود را با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه می کند

0

شیائومی در حال آماده سازی برای معرفی تلفن هوشمند جدید سری Mi MIX خود Mi MIX 4 است، که نشان دهنده بازگشت تلفن های هوشمند سری MIX پس از وقفه ای حدود سه سال است. این دستگاه می تواند در 10 آگوست در چین عرضه شود.

شایعات نشان می دهد که Mi MIX 4 آینده به عنوان اولین تلفن هوشمند این شرکت با سنسور دوربین زیر نمایشگر معرفی می شود. اکنون عکس هایی از این دستگاه آینده به صورت آنلاین منتشر شده است که ظاهراً از کارخانه تامین کننده تهیه شده است.

تصاویر فاش شده گوشی هوشمند آینده شیائومی را نشان می دهد که مطابق نشت های قبلی است. انتظار می رود این دستگاه دارای سه سنسور در زیر صفحه نمایش  اثر انگشت، دوربین و نور باشد.

گفته می شود که این شرکت از نسل جدیدی از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده می کند و به نظر می رسد سنسور در وسط صفحه نمایش قرار گرفته است. حاشیه های اطراف پنل صفحه نمایش باریک هستند تا تجربه ای همه جانبه را در تمام صفحه ارائه دهند.

از آنجا که این شرکت سنسور دوربین درون صفحه را انتخاب کرده است، امکان ارائه صفحه نمایش با وضوح 2K وجود ندارد و بنابراین، Mi MIX 4 دارای وضوح صفحه نمایش +Full HD خواهد بود. اما گفته می شود در مقایسه با پنل های معمولی 1080p نتایج بهتری دارد.

بر اساس گزارش های قبلی، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD+ OLED خمیده است که نرخ تازه سازی بالایی را ارائه می دهد. در زیر کاپوت، دستگاه مجهز به Qualcomm Snapdragon 888 یا Snapdragon 888+ SoC، همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد بود.

در بخش دوربین، انتظار می رود که یک دوربین سه گانه در پشت داشته باشد. این دوربین می تواند دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN1، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی باشد. گفته می شود این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 واتی تغذیه می کند و اکنون تأیید شده است که سیستم عامل MIUI 12.5 را بر اساس اندروید 11 اجرا می کند.

Redmi Note 10 Pro/Pro Max از طریق آخرین به روزرسانی MIUI ویژگی “Dolby Atmos” را در هند دریافت می کنند

مقاله قبلی

لپ تاپ های RedmiBook Pro و RedmiBook E-Learning Edition در هند عرضه می شوند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *