خبر

Redmi Note 10 Pro/Pro Max از طریق آخرین به روزرسانی MIUI ویژگی “Dolby Atmos” را در هند دریافت می کنند

0

Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 10 Pro Max بهترین گوشی های هوشمند Redmi Note تا به امروز هستند. آنها دارای ویژگی هایی هستند که چند سال پیش بی سابقه بود. گوشی ها در حال حاضر به روز رسانی سیستم جدیدی را دریافت می کنند که تجربه کاربر را بیشتر می کند.

سری Redmi Note 10 Pro از بلندگوهای استریو دوگانه برای تجربه صوتی همه جانبه برخوردار است. با به روز رسانی سیستم جدید، این شرکت تجتاثیر این فناوری را افزایش داده است.

طبق گفته یکی از کاربران توییتر، شیائومی در حال به روز رسانی OTA جدید برای این گوشی ها در هند است. آخرین به روز رسانی نرم افزار با شماره ساخت MIUI V12.5.4.0.RKFINXM وارد می شود.

بر اساس تغییرات رسمی، برجسته ترین ویژگی جدید MIUI “جلوه های Dolby” است. به غیر از این، یک مشکل با اعلان ها برطرف می شود و سطح وصله امنیتی را تا ماه مه 2021 افزایش می دهد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر تأیید می کند که ویژگی “جلوه های Dolby” در واقع “Dolby Atmos” است و همچنین دارای اکولایزر است. کاربران می توانند هر یک از پیش تنظیمات پیش فرض را انتخاب کرده یا یک تنظیم سفارشی برای خود ایجاد کنند.

Dolby Atmos در Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 10 Pro Max باید هنگام پخش محتوای مناسب Dolby از طریق هر دو بلندگو و همچنین جک 3.5 میلی متری هدفون کار کنند.

آخرین به روز رسانی سیستم برای این تلفن های هوشمند در چند هفته گذشته به صورت دسته ای در هند منتشر شده است. بنابراین، رسیدن به هر واحد ممکن است مدتی طول بکشد. متأسفانه مشخص نیست که آیا انواع دیگر مناطق نیز از این ویژگی برخوردار خواهند شد یا خیر.

احتمال عرضه شیائومی Mi 11T Pro

مقاله قبلی

تصاویر فاش شده Mi MIX 4 نشان می دهد که شیائومی قرار است گوشی هوشمند خود را با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *