خبر

شیائومی لپ تاپ های RedmiBook را در تاریخ 3 آگوست در هند عرضه می کند

0

امروز (27 ژوئیه 2021)، مارک فرعی شیائومی، Redmi، اعلام کرد که از 3 آگوست 2021 لپ تاپ های خود را در هند عرضه خواهد کرد. نوت بوک های جدید بخشی از مجموعه RedmiBook آن خواهد بود.

این سازنده تلفن هوشمند چینی اعلام کرد که هدف آن گسترش نمونه کارها دستگاه های خود در هند است و هدف آن عرضه محصولاتی مانند پاوربانک ها، earbuds، باندهای هوشمند و موارد دیگر است که باعث لذت بخش کردن سبک زندگی کاربران می شود. پیش از این، این شرکت امکان عرضه لپ تاپ ها را در کنفرانس عرضه Redmi Note 10T خبر داده بود. اکنون، ما یک تاریخ رسمی برای معرفی لپ تاپ های آینده داریم.

متأسفانه، ما جزئیات دقیق تری در مورد اینکه این شرکت در حال حاضر کدام مدل را به بازار عرضه می کند، نداریم. اگرچه، این برند اخیراً مدلهای جدید خاصی را برای بازار داخلی چین معرفی کرده است. در ماه مه 2021، این شرکت لپ تاپ های جدید RedmiBook Pro 14 و 15 را در چین معرفی کرد. این لپ تاپ ها به جای پردازنده های Intel، از جدیدترین پردازنده های AMD Ryzen 5000 series برخوردار هستند.

بنابراین، ممکن است شاهد نوت بوک های مشابهی در هند نیز باشیم که می توانند دارای صفحه 14 یا 15 اینچی باشند. علاوه بر این، سری RedmiBook Pro در چین با حافظه DDR4 RAM و NVMe PCIe SSD نیز در دسترس قرار گرفت، که همچنین در سری Mi Notebook که شیائومی در گذشته در هند عرضه کرده بود، ارائه می شد.

 

هدفون جدید Haylou Moripods TWS BT V5.2 عرضه شد

مقاله قبلی

Redmi 9 به روزرسانی MIUI 12.5 را در چین دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *