خبر

Mi Watch Revolve Active شیائومی با قیمت 135 دلار در هند عرضه شد

0

شیائومی به تازگی Mi Watch Revolve Active جدید را در هند عرضه کرده است. این جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت است که در هند عرضه شده و همراه با Mi 11 Lite وارد بازار می شود.

در جریان رویداد رسمی عرضه، غول فناوری چینی ساعت هوشمند جدید را تحت کمپین تبلیغاتی “Watchful Living” وارد بازار کرد. این پوشیدنی جدید ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که در ساعت های هوشمند این نسل مشترک است، مانند نظارت بر اکسیژن خون SpO2، مانیتور ضربان قلب 24/7، VO2 Max، ردیابی خواب، حتی میزان استرس و انرژی را نیز نشان می دهد. همچنین از مقاومت در برابر آب 5ATM پشتیبانی می کند و در 6 گزینه رنگ قابل خریداری است.

علاوه بر این، Mi Watch Revolve Active از Alexa Amazon نیز پشتیبانی می کند و به کاربران امکان کنترل موسیقی، 117 حالت ورزشی، بیش از 110 حالت دیده بان در سیستم موقعیت یابی GPS / GLONASS در کنار اعلان های برنامه را می دهد. ساعت هوشمند از صفحه نمایش AMOLED 3.53 سانتی متری (1.38 اینچی) دایره ای بهره می برد و طول عمر باتری آن 14 روز است. از 25 ژوئن 2021 برای خرید در دسترس خواهد بود.

این دستگاه با قیمت 9999 INR (تقریبا 135 دلار آمریکا) عرضه شده است. Mi Watch Revolve Active در وب سایت رسمی این شرکت، فروشگاه های رسمی آن، آمازون هند و حتی فروشگاه های خرده فروشی مجاز در هند برای خرید در دسترس خواهد بود.

شیائومی قصد دارد سری Mi TV 6 را از 28 ژوئن در چین عرضه کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi 8 به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *