خبر

شیائومی قصد دارد سری Mi TV 6 را از 28 ژوئن در چین عرضه کند

0

در طول سال ها، شیائومی به عنوان برندی شناخته شده است که می توان با آن در بازار تلویزیون های هوشمند حساب کرد. این شرکت به طور متوالی در چین در رتبه بندی شماره یک در دسته تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است. حتی در بازار هند، شیائومی در مدت های اخیر تاج قهرمانی را از سامسونگ ربوده است. این شرکت شروع به گسترش محصولات خود در حوضه های Mi و Redmi TV داده است. هنوز مدتی طولانی از عرضه سری Mi TV EA 2022 نگذشته است که این برند قرار است سری Mi TV 6 را در چین عرضه کند.

شیائومی در کانال رسمی Weibo Mi اعلام کرده است که تلویزیون 6 سری در تاریخ 28 ژوئیه در چین عرضه می شود. پست Weibo همچنین نشان داد که تلویزیون یک مدل پرچمدار خواهد بود اما کیفیت تصویر بالای تلویزیون های پرچمدار 10 هزار یوان قیمت خواهد داشت. این موضوع همچنین حاکی از آن است که احتمالاً برچسب سنگینی نخواهد داشت. پوستر تیزر نشان می دهد که مارک Xiaomi در جلو مهر خواهد شد و از یک پایه تخت برخوردار خواهد بود.

سری Mi TV 6 از سری Mi TV 5 که برای اولین بار در نوامبر 2019 در چین عرضه شد، فعالیت می کند. سری Mi TV 5 از یک صفحه QLED 4K با دامنه رنگی گسترده NTSC 108٪ استفاده می کند. ما انتظار داریم که این مدل آینده از پنل های QLED برتر سامسونگ نیز بهره ببرد.

متأسفانه در حال حاضر جزئیات دیگری در مورد سری Mi TV 6 وجود ندارد. اما در مورد قیمت، مدل Mi TV 5 از 2999 یوان (428 دلار) شروع می شود. ما به همان اندازه انتظار داریم که قیمت شروع سری جدید TV 6 در آن محدوده باشد.

شایعه: شیائومی Mi MIX 4 با نام رمز Odin شناخته می شود

مقاله قبلی

Mi Watch Revolve Active شیائومی با قیمت 135 دلار در هند عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *