خبر

شیائومی بروزرسانی MIUI 12.5 را برای Mi 8 ،Mi 8 Explorer Edition ،Mi MIX 2S و Mi MIX 3 منتشر می کند

0

شیائومی اواخر دسامبر سال 2020 MiUI 12.5 را در رویداد معرفی Mi 11 معرفی کرد. این شرکت از چند هفته گذشته آن را برای دستگاه های واجد شرایط عرضه کرده است. با این حال، شیائومی  مشخص نکرد که دستگاه های قدیمی چه زمانی این به روزرسانی را دریافت می کنند. اکنون، در حالی که این شرکت در شرف اتمام عرضه گوشی های هوشمند جدید است، یک مدیر شرکت یک گوشی هوشمند قدیمی را معرفی کرده است که در آینده نزدیک روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت خواهد کرد.

یک وب سایت اینترنتی Weibo از Zhang Guoquan (مدیر نرم افزار سیستم موبایل شیائومی) در مورد موجود بودن به روزرسانی Mi 8 MIUI 12.5 سوال کرد. او به سادگی پاسخ داد که به روزرسانی آماده است.

این بدان معناست که ما می توانیم انتظار داشته باشیم که شیائومی در روزهای آینده به روزرسانی MIUI 12.5 را برای Mi 8 آغاز کند. سایر مدل های سری Mi 8 نیز باید تقریباً همزمان به روزرسانی شوند.

در ماه آوریل، همان مدیر اجرایی فاش کرد که تمام تلفن های هوشمند مجهز به Snapdragon 845 از بروزرسانی MIUI 12.5 بهره مند می شوند. از این رو، Mi 8 ،Mi 8 Explorer Edition (معروف به Mi 8 Pro) و Mi MIX 2S همراه با Mi MIX 3 دارای Snapdragon 855 به جدیدترین نسخه فعلی MIUI به روز می شوند.

متأسفانه، اکنون هنوز مطمئن هستیم که POCO F1 واجد شرایط به روزرسانی MIUI 12.5 است. اما ما معتقدیم که باید این به روزرسانی را دریافت کند زیرا همان پردازنده Mi 8 را دارد.

گوشی هوشمند تاشو J18s شیائومی قرار است در سه ماه آخر 2021 معرفی شود

مقاله قبلی

Redmi Note 5/5 Pro سرانجام بروزرسانی MIUI 12 را در چین دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *