خبر

گوشی هوشمند تاشو J18s شیائومی قرار است در سه ماه آخر 2021 معرفی شود

0

شیائومی اواخر ماه مارس از Mi MIX Fold به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. کمی بیشتر از یک ماه پس از معرفی این دستگاه، جزئیات مربوط به دومین گوشی تاشو با نام رمز J18 منتشر شد. اکنون، هفته ها بعد، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی در وب پخش شده است.

تمام جزئیات مربوط به تلفن هوشمند تاشو آینده J18s شیائومی، از جمله جدیدترین موارد، از Digital Chat Station است. طبق آخرین پست Weibo در این گوشی، این اولین بار در سه ماه آخر 2021 معرفی خواهد شد.

این گوشی دارای صفحه نمایش تاشو به داخل است و هر دو صفحه داخلی و همچنین پنل های خارجی از نرخ تازه سازی بالا پشتیبانی می کنند. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

طبق پست های قبلی Digital Chat Station، صفحه داخلی J18s شیائومی که توسط Samsung Display ارائه می شود دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. در حالی که، پنل خارجی ارائه شده توسط Visionox با دوربین زیر نمایشگر، دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است.

در مورد اپتیک، گفته می شود که این دستگاه دارای یک سنسور اولیه 108MP، یک سنسور ناشناخته با یک لنز مایع 3x و یک لنز فوق العاده گسترده است. در مجموع، دومین گوشی هوشمند تاشو شیائومی با تفاوت های جزئی مشابه مدل اول خواهد بود.

مهندسان شیائومی معتقدند تلفن های بدون پورت USB می توانند در سال 2022 وارد بازار شوند

مقاله قبلی

شیائومی بروزرسانی MIUI 12.5 را برای Mi 8 ،Mi 8 Explorer Edition ،Mi MIX 2S و Mi MIX 3 منتشر می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *