خبر

مهندسان شیائومی معتقدند تلفن های بدون پورت USB می توانند در سال 2022 وارد بازار شوند

0

در حالی که شیائومی از دو هفته پیش به طور رسمی از فناوری HyperCharge خود برای گوشی های هوشمند پرچمدار آینده خود که دارای شارژ سریع سیمی 200 واتی و شارژ سریع بی سیم 120 وات هستند، رونمایی کرد. این شرکت در اوایل امروز (11 ژوئن 2021) به چند سوال مربوط به این فناوری پاسخ داد.

غول فناوری چینی برای پاسخ به سوالات مربوط به فناوری خود، برخی از مهندسان خود را به این کشور آورد. به طور قابل توجهی، این مهندسان اضافه کردند که به زودی ممکن است از سال آینده شاهد عرضه یک تلفن هوشمند بدون درگاه شارژ USB باشیم. به عبارت دیگر، برخی از مارک های گوشی های هوشمند ممکن است دستگاهی را که فقط به شارژ بی سیم متکی است، عرضه کنند. نمونه ای از چنین تلفن های هوشمند Vivo Apex 2020 است که شارژ سریع بی سیم 60 وات را به عنوان تنها راه حل شارژ خود ارائه می دهد.

مهندسان همچنین افزودند که تنها دلیل شارژ سیمی هنوز هم روش اصلی شارژ یک تلفن هوشمند به دلیل کامل نبودن فناوری شارژ بی سیم است که در حال حاضر زیرساخت های آن در مکان های عمومی نیز کم است. راه حل شارژ سیمی نیز در مقایسه با نمونه بی سیم بسیار پخته تر است. مردم حتی ایمنی این فناوری را زیر سوال برده اند، به خصوص که در چند وقت اخیر نرخ شارژ افزایش یافته است.

اما در آینده نزدیک با پیشرفت در این فناوری، انتظار می رود دستگاه هایی را ببینیم که با فناوری شارژ بی سیم بهبود یافته وارد بازار می شوند. بعلاوه، با ورود دولت چین برای تنظیم فناوری شارژ بی سیم، می توان انتظار داشت که سازندگان لوازم جانبی شارژ شخص ثالث نیز کیفیت محصولات خود را بهبود بخشند و این امر باعث رایج شدن آن در بازار نیز شود.

شیائومی MIJIA Air Conditioning Companion Pro را با قیمت 129 یوان (20 دلار) عرضه می کند

مقاله قبلی

گوشی هوشمند تاشو J18s شیائومی قرار است در سه ماه آخر 2021 معرفی شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *