خبر

شیائومی MIJIA Air Conditioning Companion Pro را با قیمت 129 یوان (20 دلار) عرضه می کند

0

شیائومی MIJIA Air Conditioning Companion Pro را به بازار عرضه کرده است. محصول خانه هوشمند از تهویه مطبوع 2 استفاده می کند و تمام عملکردهای مدل قبلی خود را انجام می دهد و حتی برخی از ویژگی های جدید را به آن اضافه می کند.

کنترل کننده تهویه مطبوع می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای سوئیچ کولر و تنظیم دما عمل کند. همچنین با پشتیبانی از کنترل صوتی XiaoAI و تنظیم هوشمند دما پس از خواب و همچنین میزان مصرف برق را نشان می دهد. این عملکردهایی است که کنترل کننده تهویه مطبوع 2 می تواند انجام دهد. با این حال، کنترلر تهویه مطبوع جدید Pro اکنون از یک کنترل از راه دور مادون قرمز، سوکت 10A منبسط شده، و بلوتوث داخلی و همچنین ویژگی های دیگری برخوردار است.

AC Companion Pro نه تنها استفاده از کولرهای گازی سنتی را آسان و هوشمند می کند، بلکه به سوئیچ تایمر از راه دور و تنظیم دما نیز پی می برد. همچنین به لطف ریموت مادون قرمز می توان از آن برای کنترل چندین وسیله برقی مانند پروژکتور، تلویزیون و پنکه استفاده کرد.

از نظر طراحی، MIJIA Air Conditioning Companion Pro شبیه سوکت هوشمند MIJIA به نظر می رسد. در حالی که مدل قبلی یک سوکت سه سوراخ بسته بندی می کند، سوکت هوشمند جدید دارای یک سوکت پنج سوراخ اضافی با درجه 10A است. تضمین می کند که می توانید وسایل دیگر مانند کولرهای گازی کم مصرف 10A، دوربین ها، پرده های هوشمند و سایر تجهیزات الکتریکی را به پریز متصل کنید.

علاوه بر این، ماژول فرستنده مادون قرمز داخلی و کتابخانه عظیم کد مادون قرمز آن می تواند +6000 لوازم خانگی با مارک اصلی را در بازار پوشش دهد. همچنین تهویه مطبوع MIJIA دارای یک بلوتوث داخلی است. پس از اتصال به دستگاه بلوتوث، نه تنها می توانید داده های دستگاه بلوتوث را از راه دور در برنامه MIJIA مشاهده کنید، بلکه از طریق تنظیمات ارتباط با سایر دستگاه های هوشمند MIJIA را نیز مشاهده می کنید.

شارژ 200 وات شیائومی عمر باتری بسیار بالاتری نسبت به استاندارد صنعت دارد

مقاله قبلی

مهندسان شیائومی معتقدند تلفن های بدون پورت USB می توانند در سال 2022 وارد بازار شوند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *