خبر

آخرین به روزرسانی شیائومی FlipBuds Pro، مصرف برق بلوتوث را بهینه می کند

0

شیائومی در اواسط ماه مه از آخرین هدفون های بی سیم Flipbuds Pro واقعی در چین رونمایی کرد. هدفون های بی سیم اولین نسخه بروزرسانی را به سختی دو هفته پس از عرضه دریافت کردند. شیائومی اکنون یک نسخه دیگر از سیستم عامل را برای هدفون های بی سیم عرضه است.

به روزرسانی جدید توسط Xiaomi Group VP Chang Cheng اعلام شد. این به روزرسانی با سیستم عامل شماره 7.6.1.13 همراه است. تغییرات نشان می دهد که به روزرسانی باعث افزایش بیشتر ویژگی تشخیص حرکات، جلوه های صوتی سریع و همچنین مصرف برق پیشرفته اتصال بلوتوث می شود.

اولین به روزرسانی یک تجربه پیشرفته در زمینه تشخیص حرکات، صدای اعلان ارتقا یافته و همچنین جلوه های صوتی اعلان بهینه شده را ارائه می دهد.

شیائومی FlipBuds Pro به عنوان ویژگی اصلی خود لغو فعال نویز (ANC) است. این شرکت ادعا می کند که حذف نویز می تواند تا 40dB سر و صدا را در سطح اوج خود فیلتر کند. هدفون ها از سه حالت ANC و حذف نویز در سطوح مختلف پشتیبانی می کنند.

از نظر پردازنده، FlipBuds Pro دارای تراشه صوتی بسیار کم مصرف Qualcomm’s QCC5151 می باشد. به طور مساوی از درایورهای صدای فوق العاده دینامیکی 11 میلی متری استفاده می کند. شما همچنین می توانید از بلوتوث 5.2، aptX پروتکل کدک پویا تطبیقی پشتیبانی کنید. earbud برای بازی ایده آل است زیرا تأخیر آن کم است.

صحبت از دوام باتری می شود، FlipBuds Pro می تواند تا 5 ساعت پخش را در صورت فعال شدن حذف نویز ادامه دهد و با غیرفعال شدن NC تا 7 ساعت طول بکشد. کیس آن می تواند عمر باتری را تا 28 ساعت (بدون ANC) و 22 ساعت با روشن شدن ANC افزایش دهد.

گوشی های پرچم دار شیائومی و Mi Pad 5 گواهینامه رادیویی دریافت کردند

مقاله قبلی

سری Redmi Note 10 در مدت 9 روز پس از عرضه بیش از یک میلیون دستگاه فروخت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *