خبر

گوشی های پرچم دار شیائومی و Mi Pad 5 گواهینامه رادیویی دریافت کردند

0

اوایل امروز (9 ژوئن 2021)، یک وب سایت معروف میکروبلاگینگ چینی، Weibo tipster، تصاویر صفحه ای را بارگذاری کرد که گواهی رادیویی دو محصول آینده از شیائومی را نشان می دهد. شامل یک گوشی هوشمند پرچمدار آینده و Mi Pad 5 است.

ابتدا در مورد گوشی پرچمدار صحبت کرد ، یک تصویر از صدور گواهینامه رادیویی دستگاه به اشتراک گذاشت که ظاهراً از UWB نیز برخوردار است. UWB مخفف فن آوری انتقال فوق باند پهن است. این فناوری اولین بار در آیفون 11 و سامسونگ گلکسی نوت 20 برای اندروید دیده شد. UWB از پالس های کوتاه برای ارتباط بی سیم استفاده می کند. این امکان را برای انتقال داده ها بدون تداخل، با سرعت انتقال بالا با هزینه برق کمتر و دقت بالاتر فراهم می کند. قابل ذکر است، این فناوری همچنین در تعامل اینترنت اشیا و همچنین برای دستگاه های ردیابی با دقت بالا مانند برچسب های هوشمند کاربردهایی دارد.

غول فن آوری چینی که وارد حوضه تبلت شده است، ظاهراً خود را برای عرضه Mi Pad 5 آماده می کند. طبق اطلاعات بیشتر، دستگاهی با شماره مدل “M2105K81C” قبلاً گواهینامه رادیویی دریافت کرده است و بخشی از آخرین نسل خواهد بود. قابل توجه است که این تبلت از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین می توان انتظار یک چیپست 5G را از MediaTek و Qualcomm داشت.

گزارش های قبلی نشان می داد که مدل پایه از MediaTek Dimensity 1200 SoC بهره می برد در حالی که نسخه Pro این تبلت از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 بهره می برد. اگرچه، اینها فقط حدس و گمان هستند.

بلندگو کنفرانس صوتی و تصویری شیائومی معرفی شد؛ قیمت 1999 یوان (313 دلار)

مقاله قبلی

آخرین به روزرسانی شیائومی FlipBuds Pro، مصرف برق بلوتوث را بهینه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *