خبر

شیائومی Mi 9 SE Global به روزرسانی MIUI 12.5 مبتنی بر Android 11 را دریافت می کند

0

شیائومی Mi 9 SE را در اوایل سال 2019 به عنوان اولین تلفن هوشمند Qualcomm Snapdragon 712 در جهان عرصه کرد. این محصول در کنار Mi 9 و Mi 9 Explorer Edition (معروف به Mi Transparent Edition) رونمایی شد. این دستگاه با MIUI 10 مبتنی بر Android 9.0 Pie برای اولین بار عرضه شد. بعداً به MIUI 11 و به ترتیب Android 11 و MIUI 12 به روز شد. اکنون، دو سال پس از عرضه، این گوشی دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 در بازارهای بین المللی را آغاز کرده است.

شیائومی اواخر ماه مارس شروع به عرضه به روزرسانی MIUI 12.5 برای نسخه چینی Mi 9 SE کرد. این به روزرسانی همچنین اندروید 11 را برای این گوشی به ارمغان آورد.

همین به روزرسانی اکنون نسخه های داخلی این گوشی هوشمند را شروع کرده است. در حال حاضر، به روزرسانی MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 برای Mi 9 SE برای نسخه ‘Global’ با شماره ساخت V12.5.1.0.RFBMIXM پخش مستقیم است.

ساخت نرم افزار فوق الذکر با عنوان پایدار است. بنابراین، از نظر تئوری، به روزرسانی باید برای همه واحدهای نسخه Mi 9 SE Global در دسترس باشد. به هر حال، از آنجا که به روزرسانی های OTA با عرضه مرحله ای شناخته شده اند، عرضه برای همه کاربران ممکن است مدتی طول بکشد.

آخرین و نه مهمترین، دو نسخه باقیمانده بین المللی شیائومی Mi 9 SE، یعنی “EEA” و “روسیه” نیز باید در روزهای آینده به روز رسانی MIUI 12.5 را بر اساس Android 11 دریافت کنند.

صندوق مورد حمایت شیائومی در توسعه سیستم رانندگی خودران چینی Zongmu سرمایه گذاری می کند

مقاله قبلی

قیمت شیائومی Mi 11 Lite 4G در هند قبل از عرضه فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *