خبر

صندوق مورد حمایت شیائومی در توسعه سیستم رانندگی خودران چینی Zongmu سرمایه گذاری می کند

0

Zongmu، توسعه دهنده سیستم خودران رانندگی چینی، اخیراً 190 میلیون دلار آمریکا در دور بودجه D خود جمع آوری کرده است که همچنین سرمایه گذاری صندوق مورد حمایت شیائومی را در این شرکت انجام داده است.

طبق گزارش CaixinGlobal، زونگمو در سه مرحله بودجه را تأمین کرد و آخرین دور توسط صندوق صنعتی رودخانه Hubei Xiaomi Yangtze، یک صندوق سرمایه گذاری با حمایت سازنده چینی گوشی های هوشمند، اجرا شد. خبر از بیانیه توسعه دهنده سیستم خودرو در اوایل این هفته می رسد. قابل ذکر است، این دور سرمایه گذاری شامل افرادی مانند Denso ،Jadex Capital ،Cowin Capital ،Qualcomm Ventures و Fosun Capital نیز می باشد.

سرمایه گذاری قابل توجه در شرکت نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران به صنعتی است که فرصتی اقتصادی را ایجاد کرده است. این بودجه همچنین Zongmu را قادر می سازد تا احتمالاً با شیائومی همکاری کند تا کاربردهای رانندگی خودکار را بررسی کند، همانطور که در این بیانیه آمده است. جالب اینجاست که این خبر در حالی منتشر می شود که سازنده گوشی های هوشمند از برنامه های خود برای ورود به بازار اتومبیل های هوشمند خبر داده و از برنامه های خود در مارس 2021 رونمایی کرده است.

این امر می تواند شیائومی را به سایر غول های فناوری مانند بایدو و هواوی بپیوندد که در چند وقت اخیر نیز به بازار خودروهای هوشمند علاقه نشان داده اند. Zongmu در سال 2013 تاسیس شد و بر توسعه رانندگی مستقل و فناوری های پیشرفته کمک راننده و محصولات مربوط به موقعیت و نقشه برداری نیز تمرکز دارد. این شرکت همچنین به دلیل سیستم پارک اتوماتیک خودکار شناخته می شود که می توان آن را در مدل SUV ساخت چین FAW Group یافت.

شیائومی فروش Mi 11 Ultra را در هند به تأخیر می اندازد، تاریخ رونمایی با اعلام “وضعیت بهتر” مشخص می شود

مقاله قبلی

شیائومی Mi 9 SE Global به روزرسانی MIUI 12.5 مبتنی بر Android 11 را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *