خبر

شیائومی ربات جارو برقی MIJIA 2C را با قیمت 1299 یوان (204 دلار) عرضه می کند

0

شیائومی برای اولین بار MIJIA 1C Robot Vacuum Clelaner را در اکتبر 2019 به عنوان نسخه ارزان قیمت محبوب ترین جاروبرقی ربات عرضه کرد. این محصول با قدرت مکش 2500Pa، سنسور دید OV، مخزن آب هوشمند کنترل شده الکترونیکی و سایر ویژگی ها همراه بود و قیمت آن 1،299 یوان (204 دلار) است. شیائومی اکنون از جانشین ملقب به جارو برقی ربات MIJIA 2C رونمایی کرده است. این محصول 1499 یوان (235 دلار) قیمت دارد اما با قیمت 1299 یوان (204 دلار) در فروش مجدد قرار دارد. انتظار می رود این محصول از اول ژوئن در همه کانال ها به فروش برسد.

جاروبرقی ربات MIJIA 2C دارای چندین نسخه پیشرفته نسبت به مدل قبلی خود است. این یک برس جانبی کاملاً شش ضلعی و یک برس اصلی با الیاف فوق العاده متراکم 0.1 میلی متر برای تمیز کردن عمیق گوشه های خانه و شکاف های کف دارد. جاروبرقی همچنین دارای یک دسته کوچک متحرک تحت فشار است که تمیزکاری دقیق تری را تضمین می کند.

در محصول جدید از دستمال مرطوب انعطاف پذیر ضد باکتری با فیبر بسیار ریز، پوشش داده شده با یک ماده ضد باکتری پلیمر مولکولی بالا، که می تواند رشد باکتری را برای مدت طولانی مهار کند و تا 99.9٪ تمیزی را تضمین می کند.

علاوه بر این، جاروبرقی نسل جدید با حالت مکش 4 سرعته، جعبه گرد و غبار 550 میلی لیتری، به مکش سیکلون 2700Pa ارتقا یافته است که می تواند گرد و غبار را فوراً پاک کند. همچنین مجهز به مخزن آب هوشمند کنترل الکترونیکی 250 میلی لیتری است که می تواند تا 150 سطح را در حال حرکت پاک کند.

از نظر ماندگاری باتری، جارو برقی ربات MIJIA 2C همچنین از باتری 2700 میلی آمپری روی MIJIA 1C به یک باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت ارتقا یافته است. عمر باتری در حالت استاندارد می تواند به 110 دقیقه برسد.

تعامل هوشمند ربات خلا vac نیز ارتقا یافته و عملکردهای پیشرفته مدیریت نقشه را به ارمغان آورده است. جاروبرقی همچنین عملکردهای تمیز کردن پارتیشن و ویرایش نقشه را اضافه می کند، به کاربر اجازه می دهد تا از طریق برنامه MIJIA پیشرفت تمیز کردن را در زمان واقعی کنترل کند. می توان بوسیله صدا از طریق دستیار صوتی XiaoAI به منظور قرار دادن آن را کنترل کرد.

Redmi Note 10 5G با پردازنده Dimensity 700 و نرخ تازه سازی 90Hz عرضه شد

مقاله قبلی

Xiaomi Mi 11X بروزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *