خبر

هدست Realme Buds Air 2 Neo با کاهش نویز 25dB منتشر شد

0

25 مه 2021، در رویداد زنده عرضه نسخه جدید Realme GT Neo Flash Edition، این شرکت تعداد کمی محصول دیگر مانند Realme Night light را منتشر می کند و یکی از این محصولات Realme Buds Air 2 Neo است.

تمام تولیدکنندگان چینی به سمت حذف فعال نویز می روند. امروز پیش از این Redmi از عرضه Redmi Airdots 3 Pro خود خبر داد. بعداً نسخه Xiaomi FlipBuds Pro به روزرسانی شده و اکنون نسخه جدید آن عرضه شده است.

ویژگی های Realme Buds Air 2 Neo:

طراحی هدفون های جدید مات با تطبیق کلاسیک سیاه و خاکستری مات است. این هدست از تراشه R2 جدید پشتیبانی می کند که از لغو نویز 25dB پشتیبانی می کند.

این هدست با تراشه Realme R2 که به تازگی به روز شده است همراه است که دارای افزایش عملکرد 40٪، افزایش کارایی انرژی 40٪ و افزایش سرعت 50٪ است. از کاهش نویز فعال ANC پشتیبانی می کند. همچنین از نسل جدید فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند، از فناوری انتقال دو تأخیر کم استفاده می کند و تاخیر سیگنال را 35٪ کاهش می دهد.

علاوه بر این، این هدست دارای عمر باتری طولانی 28 ساعت، شارژ فلش به مدت 10 دقیقه است، شما می توانید به مدت 3 ساعت به موسیقی گوش دهید. این هدست همچنین از حالت ورزش الکترونیکی، تاخیر فوق العاده کم 88 میلی متری پشتیبانی می کند ، بازی کردن به تعویق نمی افتد. لازم به ذکر است که این هدست همچنین دارای استاندارد ضد آب IPX5 است.

این هدست با قیمت 249 یوان در دسترس خواهد بود و اولین قیمت فروش آن 199 یوان است.

شیائومی تلفن هوشمند تاشو را ثبت کرده است که تقریباً 100٪ نسبت صفحه به بدنه را ارائه می دهد

مقاله قبلی

شیائومی FlipBuds Pro بروزرسانی 7.6.1.3 را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *