خبر

شیائومی تلفن هوشمند تاشو را ثبت کرده است که تقریباً 100٪ نسبت صفحه به بدنه را ارائه می دهد

0

شیائومی به تازگی حق ثبت اختراع جدیدی را منتشر کرده است. این حق ثبت اختراع برای “ماژول صفحه نمایش انعطاف پذیر” بود که ویژگی برجسته آن این است که تقریباً 100 درصد نسبت صفحه به بدنه دارد.

شماره انتشار حق ثبت اختراع جدید CN112839115A است و ITHome گزارش داد که این حق ثبت اختراع همچنین شامل خلاصه ای است که شرح مختصری از فناوری را به ما ارائه می دهد. این فناوری نمایشگر همچنین شامل دو منطقه یا دو ناحیه نمایشگر به همراه مکانیزم لولایی است. در زیر نمایشگر دوم، دستگاه یک ماژول دوربین را در خود جای داده است. سیستم دوربین همراه با مکانیسم لولا حرکت می کند. از طریق این حرکت، از نمایشگر دوم دستگاه می توان به عنوان یک نمایشگر جلو استفاده کرد و حتی می تواند دوربین ها را برای عکاسی عقب نیز استفاده کرد.

بعلاوه، همچنین به گوشی هوشمند تاشو غول فناوری چینی اجازه می دهد تا همان سیستم دوربین رو به قسمت جلویی داشته باشد. اگرچه در صورت عدم نیاز به دوربین جلویی، دستگاه می تواند نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی را بدست آورد که نزدیک به 100 درصد باشد. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات دقیق تری در مورد این گوشی مشخص نیست و مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا فقط یک طرح مفهومی است.

شیائومی Mi 11 Lite 4G احتمالاً به زودی در هند عرضه می شود

مقاله قبلی

هدست Realme Buds Air 2 Neo با کاهش نویز 25dB منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *