خبر

شیائومی یک طرح گوشی های هوشمند Rollable را به ثبت رساند

0

در نوامبر سال گذشته، از گوشی هوشمند مفهومی Oppo X 2021 Rollable Concept رونمایی شد. اکنون، به نظر می رسد که شیائومی پس از انتشار حق ثبت اختراع اخیر که نشان دهنده طوماری مانند طراحی گوشی های هوشمند است، در حال کار بر روی یک طراحی قابل چرخش خود نیز است.

این غول فناوری چینی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند قابل کشش و همچنین طراحی جدید جسورانه است. حق ثبت اختراع جدید در Qicha مشاهده شد که در ماه مارس ثبت شد و امروز (12 مه 2021) منتشر شد و دارای شماره نشریه CN306531897S بود. طبق توضیحات ثبت اختراع، این شرکت اظهار داشت که این محصول یک طرح تلفن هوشمند قابل جمع شدن است که شامل منطقه مسکونی نیز می باشد که نمایشگر را به صورت رول و باز نیز ذخیره می کند.

با نگاهی به تصاویر موجود در پتنت، می توان دریافت که محفظه نمایشگر از یک طراحی استوانه ای استفاده می کند، دستگاه دارای بلندگو در بالا و دوربین در کنار آن است. صحبت از جالب ترین جنبه تلفن هوشمند ثبت شده، صفحه نمایش انعطاف پذیر را می توان از محفظه سیلندر خارج کرد که شبیه طراحی پیمایش کاغذ است.

متأسفانه، در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً نگران چنین محصولی است یا فقط همه پایگاه ها را پوشش می دهد. علاوه بر این، با توجه به نرم بودن نمایشگر باز شده و مستعد آسیب دیدن پس از بیرون کشیدن در اثر تصادف، طراحی و دوام محصول هنوز جای سوال دارد.

شیائومی و وزارت دفاع ایالات متحده گزارش وضعیت مشترکی را برای حل و فصل دعوا صادر کردند

مقاله قبلی

MIUI شیائومی توانست باموفقیت 35 زمین لرزه با بزرگای 4.0 ریشتر و بالاتر را در چین هشدار دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *