خبر

به روزرسانی MIUI 12.5 برای سری Mi 8 شیائومی MI MIX 3 و MI MIX 2S تأیید شد

0

شیائومی اخیراً عرضه MIUI 12.5 پایدار را برای دستگاه های پرچمدار در چین آغاز کرده است و انتظار می رود به زودی تا 28 دستگاه نیز افزایش یابد. در همین حال، مدیر شیائومی تأیید کرده است که MIUI 12.5 همچنین در دستگاه های قدیمی مانند سری Mi 8 شیائومی MI MIX 3 و MI MIX 2S وارد بازار خواهد شد.

شیائومی در آگوست سال 2020 به روزرسانی MIUI 12 را برای Mi MIX 2S و MIX 3 عرضه کرد. طبق پست مدیر اجرایی شیائومی ژانگ گوئوکان در Weibo، گفته است دستگاه هایی که در لیست دستگاه های واجد شرایط برای اندروید 11 نبوده اند، به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت خواهند کرد.

او می گوید که MIX 2S دارای پردازنده Snapdragon 845 است و مهندسان روی MIUI 12.5 در به روزرسانی آن به همراه MIX 3 کار کرده اند. صحبت از این، MIX 3، که دارای پردازنده Snapdragon 845 نیز است، با MIUI 10 در حالی که MIX 2S با MIUI 9 از جعبه بیرون آمد.

از این رو، MIUI 12.5 چهارمین بروزرسانی MIUI برای MIX 2S خواهد بود در حالی که MIX 3 آن را به عنوان سومین بروزرسانی مهم دریافت می کند. قابل توجه است که شیائومی با وجود گذشتن از دوره پشتیبانی نرم افزار، از پرچمداران قدیمی پشتیبانی کند.

در ادامه، ژانگ گفت که همراه با دستگاه های MIX  Mi 8 ،Mi 8 Explorer Edition همچنین به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند. این دستگاه ها آخرین به روزرسانی عمده MIUI 12 خود را به ترتیب در جولای و آگوست سال 2020 دریافت کردند.

گفته شد، ژانگ از نسخه Mi MIX 3 5G که در ماه سپتامبر به طور مستقیم به MIUI 12 رسیده است، نامی برده است. اما، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که در لیست قرار بگیرد. آنچه نامشخص است، تاریخ عرضه به روزرسانی دستگاههای فوق الذکر است.

ژانگ می گوید که بعد از اتمام پروژه های معلق توسط شرکت و اطمینان از خالی بودن اشکال در ساخت، این به روزرسانی کمی بعد منتشر می شود. بنابراین، به این زودی ها انتظار MIUI 12.5 متوسط را روی آنها نداشته باشید.

شیائومی نسل دوم بلندگوی Mi AI را با قیمت 199 یوان (30 دلار) عرضه می کند

مقاله قبلی

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای توالت هوشمند DIIIB Supercharged با قیمت 350 دلار

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *