خبر

شیائومی نسل دوم بلندگوی Mi AI را با قیمت 199 یوان (30 دلار) عرضه می کند

0

شیائومی امروز مدل نسل دوم بلندگوی Mi AI خود را به بازار عرضه کرده است که دارای کیفیت صدای بهتر و همچنین تجربه بهتر اینترنت اشیا (IoT) است. با قیمت پیش فروش 199 یوان، تقریبا 30 دلار در دسترس است.

درست مانند مدل قبلی خود، این بلندگوی Mi AI جدید به شش میکروفون حلقه ای مجهز شده و از کانال Stereo پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد دو بلندگو را به هم متصل کنند تا تجربه صدای فراگیر را تجربه کنند.

این برنامه همچنین از ترکیب چندین دستگاه برای پخش همزمان در کل خانه پشتیبانی می کند. بلندگو همچنین دارای فرکانس پایین عمیق تری نسبت به مدل نسل قبلی است. طراحی کابین وارونه دستگاه نیز به بهبود اثر فرکانس پایین کمک می کند. همچنین با الگوریتم صدای جدیدی عرضه می شود که دامنه دینامیکی گسترده تری را ارائه می دهد.

لیست رسمی نشان می دهد که Mi Speaker از پلتفرم IoT شیائومی پشتیبانی می کند که به بیش از 271 میلیون دستگاه هوشمند دسترسی دارد و همچنین از 89 سیستم عامل اینترنت اشیا از جمله Philips و Op پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین از XiaoAI و Mijia Smooth Connection پشتیبانی می کند و امکان اتصال با یک کلیک را فراهم می کند.

با یک Gateway بلوتوث داخلی، می توان آن را به صدها دستگاه بلوتوث مانند Door Locks و Lights متصل کرد. چنین دستگاه هایی را می توان با دستورات صوتی مبتنی بر XiaoAI نیز پیکربندی کرد.

Redmi Note 10S نسخه هند با MIUI 12.5 گواهینامه Bluetooth SIG دریافت می کند

مقاله قبلی

به روزرسانی MIUI 12.5 برای سری Mi 8 شیائومی MI MIX 3 و MI MIX 2S تأیید شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *