خبر

شیائومی روتر Wi-Fi Gaming Tri-Band Mi AX9000 را با WiFi 6 عرضه کرد

0

شیائومی به تازگی محصولات جدید خود را در جریان پخش مستقیم خود معرفی کرده است. در این کنفرانس آنلاین، این شرکت روتر Wi-Fi جدید Mi AX9000 Gaming را معرفی کرد که دارای استانداردهای WiFi 6 است.

روتر Mi AX9000 یک روتر Tri-band است که از هر دو باند 2.4 و 5G پشتیبانی می کند و از طریق چیپ ست شش هسته ای Qualcomm (4 CPU + 2 NPU)  تأمین می شود. یک نکته قابل توجه این است که غول فناوری چینی همچنین باند سوم 5G_Game را نیز ارائه داده است که همانطور که از نامش پیداست، به وضوح به بازی اختصاص یافته است. بعلاوه، AX9000 پهنای باند 4 × 4 160 مگاهرتز را بیش از 4 × 4 80 مگاهرتز ارائه می دهد که در روترهای سری AX3000 معرفی شده بود.

روتر جدید WiFi همچنین از MU-MIMO و OFDMA پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند از اتصال 16 دستگاه پشتیبانی کند. با مشاهده طراحی، روتر با LED های متقاطع X در بالای روتر هشت ضلعی خود، زیبایی زیبایی منحصر به فردی دارد. چهار آنتن را می توان با چهار درگاه LAN نیز در عقب مشاهده کرد. قابل ذکر است، این شرکت همچنین یک پورت USB 3.0 نیز ارائه داده است. برای خنک سازی، این دستگاه همچنین دارای یک فن است که می تواند روتر را خنک نگه دارد.

به لطف پردازنده Qualcomm، روتر WiFi بسته به فرکانس متصل شده تا سرعت 4804 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. شیائومی همچنین با تقویت اتصال و فاصله وصل شدن روتر جدید Mi AX9000، که به قول خودش می تواند از  دیوارها یا موانع موجود در خانه کاربران، سرعت زیادی تا برد 12 متر را ارائه دهد. روتر جدید با قیمت 999 یوان (تقریباً 152 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود.

خشک کن حرارتی پمپی Mijia با ظرفیت 10 کیلوگرم در قفسه برخی فروشگاه ها قرار گرفت

مقاله قبلی

Redmi Note 9 Pro 5G به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کند، Mi 10i ممکن است گوشی بعدی باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *