خبر

شیائومی با فروش بیش از 10 میلیون تلفن هوشمند، رکورد قدرتمندی را در سال 2020 ثبت کرد

0

شیائومی به تازگی نتایج مالی خود را در سال گذشته اعلام کرده است. این اعداد یک سال قوی را برای این شرکت نشان می دهد، که رشد قابل توجهی از 17.5 درصد نسبت به سال 2019 را نشان می دهد و در مجموع به 146.4 میلیون محموله رسیده است.

غول فناوری چینی اوایل این هفته عملکرد مالی خود را در توییتر به اشتراک گذاشت. در تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط سازنده گوشی های هوشمند، این شرکت نشان داد که موفق به فروش بیش از 10 میلیون گوشی در سال 2020 شده است. علاوه بر این، مارک افزود که MIUI آن اکنون ماهانه بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد. قابل ذکر است، در حال حاضر حدود نیمی از کل درآمد شرکت از بازار خارج از کشور است.

تلفن های هوشمند برتر شیائومی دستگاه هایی هستند که بیش از 3000 یوان (تقریبا 460 دلار) در کشور خود، چین یا بالاتر از 300 یورو (تقریبا 350 دلار) در بازار خارج از کشور فروخته می شوند. بنابراین، این رقم دقیقاً به سری گوشی های هوشمند پرچمدار آن اشاره نمی کند. جالب اینجاست که افزایش محموله های گوشی های آن در سال 2020 به این شرکت کمک کرد تا از این لیست صعود کند و به سومین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود، در حالی که هواوی در همان زمان شاهد افت شدید بود.

علاوه بر این، شیائومی همچنین توانست بیشترین تقاضای گوشی ها را داشته و موفق شود محموله های داخلی خود را سالانه با 51.9 درصد افزایش دهد. درآمد کلی این شرکت حدود 245 میلیارد یوان (تقریباً 37.4 میلیارد دلار آمریکا) بود که از این میزان، 152 میلیارد یوان (تقریباً 23.2 میلیارد دلار) از طریق تلفن های هوشمند و باقیمانده درآمد حاصل از سایر کالاهای الکترونیکی آن بود.

شیائومی برای جلوگیری از مشکلات خطرناک باتری مانند برآمدگی و انفجار، سیستم جدید را ثبت اختراع کرده است

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11 Ultra با باتری جدید آند سیلیسیم و اکسیژن، شارژ سریعتر و اندازه نازک را امکان پذیر می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *