خبر

عکسهای لو رفته Xiaomi Mi 11 Lite همراه با مشخصات اصلی که می توان آن را در چین Mi CC11 نامید

0

در ماه ژانویه، پلتفرم صدور گواهینامه FCC دستگاه Xiaomi را با شماره مدل M2101K9AG تأیید کرد. لیست پایگاه داده IMEI نشان می دهد که عامل اصلی این دستگاه شیائومی Mi 11 Lite 4G است. پس از FCC، این گوشی دارای گواهینامه هایی از سیستم عامل های دیگر مانند BIS هند، NBTC تایلند، IMDA سنگاپور، EEC اروپا، SIRIM مالزی و بلوتوث بود. تصاویر فاش شده از تلفن اکنون در Weibo ظاهر واقعی آن را  نشان می دهد.

حدس زده می شود که این دستگاه در چین شیائومی Mi CC11  نامیده شود. مدلی که در چین منتشر می شود ممکن است دارای شماره M2101K9C باشد. این دستگاه با قابلیت 5G قبلاً گواهی مقامات MIIT چین را دریافت کرده است. نسخه جهانی آن با شماره مدل M2101K9G اخیراً توسط مرجع IMDA تأیید شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی Mi CC11 اولین تلفنی خواهد بود که از چیپست نسل جدید اسنپدراگون سری 7 بهره می برد که گمان می رود با اسکنر Snapdragon 775G وارد بازار شود. انتظار می رود این گوشی از یک باتری 4150 میلی آمپری بهره ببرد.

برای عکاسی، شیائومی Mi CC11 ممکن است از یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان اصلی ترین دوربین بهره ببرد. انتظار می رود این گوشی از زوم اپتیکال 5 برابر پشتیبانی کند. سایر جزئیات دستگاه در حال حاضر مشخص نمی باشد. احتمالاً ممکن است در ماه آینده این تلفن هوشمند به صورت رسمی معرفی شود.

Redmi Y3 سرانجام به روزرسانی اندروید 10 در هند را دریافت می کند

مقاله قبلی

بیشترین تلفن های هوشمند ارسال شده در سال 2020: آیفون 11، گلکسی A51، ردمی نوت 9 پرو و موارد دیگر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *